Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haal maar weg die zooi,ik heb al moeite om 2 dagen te volgen dan moet ik al 20 pagina's terug lezen.Dus laat staan deel 1 t/m 7 doorworstelen ,zoveel tijd heb ik niet.

als Robert er een export van kan draaien, dan plempen we het wel op mijn server.. Ruimte zat! ;-) Altijd leuk voor archief toch?

@ Robert: prima dat je alles weghaalt :yes: Maar hoe zit dat dan met je aantal posts in je profiel? Volgens mij sta ik dan weer op 300 ofzo :rolling: :mrgreen:

@ Robert: prima dat je alles weghaalt :yes: Maar hoe zit dat dan met je aantal posts in je profiel? Volgens mij sta ik dan weer op 300 ofzo :rolling: :mrgreen:

Lol.. ja ik denk dat iedereen op dit draadje dan fors omlaag gaat met de aantal posts gedaan te hebben :D

@ Andere Robert: wel leuk als het bij jou op een server kan staan :yes: Ik kijk er namelijk nog regelmatig op :yes:

Maar gaat het niet dan is het helaas... is niet anders dan.

@Pieter Bass: Zag je die pliesie-auto in Heemskerk? Lekker alle ramen beslagen en schoot bijna rechtdoor de rotonde af, zo recht voor mijn neus. :? :hammer:

Als deel 1 t/m 4 weggaan dan gaan er bij mij 1.013 posts af
Deel 1 t/m 7 weg is bij mij 9.467 posts minder 8O :mrgreen:

Aan iedereen die wat van mij heeft afgenomen vanavond : BEDANKT GASTEN!

Ik sta echt verstELD van wat er vanavond gebeurt is op de club, mensen bleven kopen van me, ga bijna denken dat er een balletje opgegooid is om een Mike de winter door te helpen actie te houden, man man ben zowat alles kwijt, echt ongekend ....

Reuze blij, want het geeft me echt een adempauze.

Nogmaals, ik ben niet arm, maar het idee dat je buffer leeg begint te raken en je er niks aan denkt te kunnen doen is een heel erg benauwend gevoel geweest de laatste maanden .......

TOP avond gehad :)

goeie morgen

@savage graag gedaan hoor wel gaaf nog een funjet erbij
burp gisteren ook weer een funjet opgehaald dus dat wordt knallen met zn allen
(als ie wel sneller met bouwen is dan met zn spit ;):rolleyes: )
kunnen binnekort wel een funjet meeting doen

@ bym wel tegek dat je van de spullen afben gekomen
weet hoe t is als 1 verdiener rond tekomen
heb de accus niet nodig maar daar komt wel weer een oplossing voor

iemand nog intressen in een merlin??? ready to rock

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back