BYM
Forum veteraan
Krommenie, daar gebeurt het ....
FOK.nl / Nieuws / Schot gelost bij aanhouding bankovervaller / FOK!frontpage
FOK.nl / Nieuws / Schot gelost bij aanhouding bankovervaller / FOK!frontpage
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Een 3GS is antiek.@sleur, hoe moet dat nou met een 3GS?
Andere vraag, wie bewaart op welke manier zijn lipo's?
Lipo tassen, explosiebestendige koffers of gewoon in een schoenendoos. (werkschoenen uiteraard)
Welk antwoord? :?Bedankt Sleur voor het antwoord op mijn PM![]()
Het is nog geen morgen. :nooo: Komende weken weinig tijd. Druk met werk, knutselen met de fpv-stick, camerastabilisatie, mijn Zicral bouwen en gewoon gaar zijn. Tussendoor ook nog wat verjaardagen (mijn moessie, dochterlief, twee neefjes en een tante - alleen daar kom ik nooit). Dinsdag op de club, is ook bier. :celebrate:ja dat bedoel ik slappe![]()
Voor iedereen die geen Blackberry heeft maar wel wil weten hoe dat is: zet je smartphone in vliegtuigmodus en ga lekker websurfen, whatsapp, mailen etc.![]()
wat een mzzl pik ben jij@ Sleur (maar die wist het al) en Joop: Carbon was vandaag binnengekomen... grote doos / weinig gewicht.
Mijn baas kwam er mee aanzwaaien (pakketje op het werk laten afleveren), ik zeg doe je ff rustig... inhoud is niks maar kost veel :teacher:
Hij zei sorry en als goedmakertje hoef ik vrijdagmiddag en het weekend niet te werken 8O :rolling:
Ja, daar maak ik wel even tijd voor. Zoals afgesproken dinsdagavond.@ sleur Ben je er wel op zaterdag op het veld? ivm zender afstellen?
Disk is klaar, nu nog de electronica erop. Geen idee hoe dat dan weer moet![]()