Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
En dan ben je plotseling al je contacten kwijt :mad:
Android komt steeds dichter bij...

goeie morgen
was al wakker maar bezig met ios 5 op mn antieke 3gs aan t instaleren
groot bestand is al effe bezig
maar bijna klaar
nog 2 dag en dan................helpen verhuizen (uiteraad op zaterdag als t weer is om tevliegen)
hopen dat t zondag ook redelijk is

heb je geen backup gemaakt?????
gewoon effe sincroniseren met i tunes en dan zet ie alles terug
de eerste keer was ik ook alles kwijt maar na opnieuw aansluiten zetten hij alle aps en contacten en muziek weer terug
bij mij werk hij goed en veel nieuwe dingen toegevoegd

:thumbsup: :yes:

heb je geen backup gemaakt?????
gewoon effe sincroniseren met i tunes en dan zet ie alles terug
de eerste keer was ik ook alles kwijt maar na opnieuw aansluiten zetten hij alle aps en contacten en muziek weer terug
bij mij werk hij goed en veel nieuwe dingen toegevoegd
Tsja, veel dingen hebben ze afgekeken van Android. Eerst heel hard roepen dat een iPhone niet bedoeld is als spelletjesding en dingen als widgets en meldingen op het lockscherm niet nodig zijn. Nu bleekk dat toch wel mateloos populair bij Android dus hebben ze het ook maar in iOS 5 gemaakt. Prutsers... :p

*poging gaat wagen de vleugel van Erik3B's Zicral te verklooien met een vlaggetje*

@ ronadl r welk type servo`s bedoelde je voor de pronto? je had het over 3000tjes dit ivm houte plaat voor de bestuuring hoogte richting en gas:confused:

Gewoon standaard servotjes zijn goed genoeg joop, normale maat als futaba 3001 of gelijkwaardig.
Het gaat niet alleen om de stelkracht, maar servo,s van een standaard maat hebben ook iets sterkere tandwielen dan de mini versies.
Zie je anders vanavond?

Gewoon standaard servotjes zijn goed genoeg joop, normale maat als futaba 3001 of gelijkwaardig.
Het gaat niet alleen om de stelkracht, maar servo,s van een standaard maat hebben ook iets sterkere tandwielen dan de mini versies.
Zie je anders vanavond?

misschien wel ik heb ook wat anders is dit wat ?IRVINE 40 ABC

€ 117,50
irv40.jpg

Irvine 40 abc

!

• Inhoud 6,5 cc.
  • Vermogen 1,2 PK
  • Prop 10x6 - 11x6
  • Gewicht 389 gram

• RPM Range 2800-17000
    [*]Incl. demper.
tevens heb ik ook deze gezien

Home
Producten
Aanbiedingen
Zoeken
Bestellen
Tweedehands
Links
Contact
Route

Log in

FS 100 Robbe / Futaba St 3 kg servo.Categorie: Servo's
Standaard Robbe / Futaba servo.

Prijs: € 12,95

is dit wat ook mogelijk is?

Laatst bewerkt:
misschien wel ik heb ook wat anders is dit wat ?IRVINE 40 ABC

€ 117,50
irv40.jpg

Irvine 40 abc

!

• Inhoud 6,5 cc.
  • Vermogen 1,2 PK
  • Prop 10x6 - 11x6
  • Gewicht 389 gram
    RPM Range 2800-17000
  • Incl. demper.

Ik moet ff kijken ik heb ook nog wel wat aan brandstof motoren liggen voor je.

Eerst meenemen, thuis kijken of de motor het doet, en de prijs hebben we het later wel over .... geen 117,50€ in ieder geval.
Kan je meteen kijken of ik nog wat heb staan voor je ;)
Assendelft is niet ver bij je vandaan ;)

Ideetje ?

Ik moet ff kijken ik heb ook nog wel wat aan brandstof motoren liggen voor je.

Eerst meenemen, thuis kijken of de motor het doet, en de prijs hebben we het later wel over .... geen 117,50€ in ieder geval.
Kan je meteen kijken of ik nog wat heb staan voor je ;)
Assendelft is niet ver bij je vandaan ;)

Ideetje ?

graag:D

In groene blikken vorm, maar zal er denk ik niet minder om smaken toch :mrgreen:

En ... LEUK!!! Gaaf man, gezellie :)
Bestel je een chassis en een torretje,want regelaar en stuur servo heb ik nog.Vraag ik of dat motortje erop kan en of er geen andere motorsteun op moet is geen probleem zeggen ze.:showass:
Ging mooi niet passen nie,motor steun voor een 12t 550 motor en niet voor de 380.Bestel je witte velgen krijg je kermit de kikker groene :murder:Wat een balle tent,wel snelle levering dat wel.Dus nog even geduld voor het onroad avontuur,wil morgen wel offroad proberen.Zo nu velgen bestellen voor de 1:1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back