Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wat een rare plek om een geocache te plaatsen![]()
Hij gaat de vrouw en kinderen wat eten brengen.![]()
Nee, bandbreedte voor en achter 24mm. De 24 en 27 die ik bedoel zijn de hardheid van de banden.Deze bedoel je ?
*even bandenmaat bekijken gaat*
Ik neem aan dat je 24 voor en 27 achter monteerd? Of twee sets om te proberen?
Die dikke staat zeker ook weer op het veld?
Yep, de pin-up van de club liet op gevaarlijke wijze zijn EasyStar uit. Die moeten ze eerst een brevet laten halen. :?Die dikke staat zeker ook weer op het veld?
@ MACH rijders ...
Ik heb voor 35€ een Spektrum DX2.0 + SR3000 in de aanbieding ....
Junkie, ik heb ze alvast opgezocht voor je.Kom maar op met die winter.
\
-edit
Oh ja, die ski's onder de Sleurphira zijn van Quanum, verkrijgbaar in Hong Kong (worden per stuk geleverd, dus opletten bij bestellen, 2x voor tail draggers, 3x voor driewielers).![]()
internet blijft een fantastisch medium.
Kris is Lyon bij mij op zolder aan het helpen met de reparatie van zijn vliegtuig, en ik ben, in Roemenië, via de webcam aan het meekijken......![]()
De bandjes die op het filmpje er op zitten, zijn harde drift banden. Daarom gaat-ie zo leuk de bocht om. Als je er gewone indoor slicks op zet, zal-ie best leuk rijden.kek autootje...ook uit een goed jaar....
dipduaNtnPk[/media] Sprint 2 Flux/Chevrolet Camaro SS 1968 Drift - YouTube
Maar vast niet geschikt voor de mach racing.
Gast, je hebt niets gedaan vandaag. :?ik ben totaal gesloopt van een dagje veld , het is nog zwaarder dan werken :???: , word net wakker, voortaan de biertjes maar thuis laten
*koffie zoeken gaat *
Tis toch niet van dat ik een mooie start en roll ermee gemaakt hebt hè?internet blijft een fantastisch medium.
Kris is Lyon bij mij op zolder aan het helpen met de reparatie van zijn vliegtuig, en ik ben, in Roemenië, via de webcam aan het meekijken......![]()
Jazeker, iets met webcamsex.nl.Hangt er ook 1 in je slaapkamer?