Sleurhutje
Forum veteraan
In ieder geval hebben die een knap vliegtuig in hun logo.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
In ieder geval hebben die een knap vliegtuig in hun logo.
Sleur je hebt een pm.
Ik lever geen spullen meer met RC Hobbyshop. Webshop is gesloten.
Ik wil even kwijt dat ik een berisping heb gekregen op het bericht aan sleur met de foto van de dikke man in de doos.
Ik vind het ronduit belachelijk, en ik vind als je een probleem hebt met je eigen dik zijn of homo zijn dat je is bij jezelf te raden moet gaan en niet een ander aanvallen.
Er zouden meerdere mensen zijn die een klacht ingediend hebben bij de mods over deze foto. Hoe gaat dat in zijn werk dan? Ik ben dik en zie een dikke man op een foto op het forum. Ow jeej wat erg ik ben ook dik, en ik ga een klacht indienen.![]()
Ik wil even kwijt dat ik een berisping heb gekregen op het bericht aan sleur met de foto van de dikke man in de doos.
Ik vind het ronduit belachelijk, en ik vind als je een probleem hebt met je eigen dik zijn of homo zijn dat je is bij jezelf te raden moet gaan en niet een ander aanvallen.
Er zouden meerdere mensen zijn die een klacht ingediend hebben bij de mods over deze foto. Hoe gaat dat in zijn werk dan? Ik ben dik en zie een dikke man op een foto op het forum. Ow jeej wat erg ik ben ook dik, en ik ga een klacht indienen.![]()
Ik ben dik en zie een dikke man op een foto op het forum. Ow jeej wat erg ik ben ook dik, en ik ga een klacht indienen.![]()
conclusie
man is dus een kale dikke homo maar houd wel van dozen.
Volgens mij past 80% deze omschrijving op Da club, wordt zoeken naar een spelt in een hooiberg pb..
Op de foto van de juffrouw geen klachten gekregen??
Er lezen veel meer mensen mee, dan jij kunt vermoeden.. Een paar zitten nu geschokt in hun stoel....
p.s. plaatje staat er nog steeds hoor...
conclusie
man is dus een kale dikke homo maar houd wel van dozen.
Jasper; weet jij of ik crrc spul ergens in een hollandse shop kan kopen?
Ben er ook klaar mee. Vandaag nog, stuur ik eenmail naar de club dat ik ermee stop.
We hebben allemaal wel eens een rot dag.![]()