marcelsiggery
Forum veteraan
Ik noem geen namen, maar hoeveel hebben er een sik? Iets met een dijk, asfaltschrapen is geen 15 meter hoogte etc. :?![]()
Was wel met piep, maar toch

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik noem geen namen, maar hoeveel hebben er een sik? Iets met een dijk, asfaltschrapen is geen 15 meter hoogte etc. :?![]()
Geen idee, ik zit niet in het bestuur. En de kans dat ik er ooit in ga is ook verwaarloosbaar. Mij niet gezien na drie keer in het bestuur bij andere clubs.Een beetje club is gelijk aan een bedrijf runnen. En aan management en uniformiteit ontbreekt het wel aardig.
![]()
Hehe, ook mijn week is weer om pfffff :new-alien:
FF een biertje
@Junkie
Was vanmiddag super druk toen je belde, lees nu de situatie
Ik bel je zo ff ok ?![]()
net eric( waarvan ik de extra heb gekocht ) afgemaild , hij zou morgen met zijn bigscale heli komen gast vliegen bij ons , helaas .
wel kan ik bij zijn club gast vliegen![]()
ik bel jouw zo wel ff , scheelt jouw weer geld
net eric( waarvan ik de extra heb gekocht ) afgemaild , hij zou morgen met zijn bigscale heli komen gast vliegen bij ons , helaas .
wel kan ik bij zijn club gast vliegen![]()
Sil zit weer te lullen met haar vriendin ? Gek van dat wijvengelul![]()
Voor twee tientjes is dat redelijk snel op te lossen (uitgaande van dat je een draadloze DECT telefoon gebruikt).Sil zit weer te lullen met haar vriendin ? Gek van dat wijvengelul![]()
Rolletje DUCTtape goedkoper,en verwijdert evt de aanwezige snorVoor twee tientjes is dat redelijk snel op te lossen (uitgaande van dat je een draadloze DECT telefoon gebruikt).![]()
Je bent zelf ook telefonetisch in gesprek...![]()
![]()
Voor twee tientjes is dat redelijk snel op te lossen (uitgaande van dat je een draadloze DECT telefoon gebruikt).![]()
Rolletje DUCTtape goedkoper,en verwijdert evt de aanwezige snor
Naaien tijdens het vliegen, gewoon omdat dat ook kan.
@ Junkie:
waar is die club?![]()
Kennelijk de enige manier om jou nog naar de club te krijgen.dinsdag een gesprek met das bestuur , zoals het hoort .