Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zoals beloofd, blauwe vingers. :? :lol:
wissenblauwevingers.jpg

En uh PH-ILS, fapse hè... :yes:
zicral_phils2.jpg

Laat ff weten als jullie bij HT gaan vliegen, lijkt mij wel wat, en Kris houdt ook wel van een beetje wildvliegen volgens mij:D
te ver weg :-)

zo , nog 10 minuutjes en dan da voice of holland :-)

dinsdag een gesprek met das bestuur , zoals het hoort .
hopen dat het goedkomt .

siggy ; ik denk dat ik ff rustig an doe morgen , ik had al een beetje burnout , maar nu helemaal , dus mijn kop staat niet naar gevlieg .

maar tof van je dat je met mij en evt andere hoogtijgers naar ht wou gaan

anders zondag even , kan ik even mijn ht vliegers gereed maken .

anders bellen we morgen even , als ik morgen topfit ben wellicht ff de funjets loslaten op ht .

bart D , ik bel je straks even , ben ff belmoe , dus ff opladen ;)

jezus, kan ik ook in Roemeense Lei betalen??? en moet ik dan alweer afvliegen??? wat zijn de eisen?
Echt wel dat er op HT regels zijn. En ook contributie is verplicht. In originele HT dollars. Want HT is nooit meegegaan in dat Euro-geneuzel. :thumbsup: En je moet je HT brevet halen. :teacher:

Lijkt me wel weer eens leuk om op Hoogtij te vliegen... :cool:

@Siggy: als je uitgechilled bent, bel of whats-ap je me dan ff ? :p

Laatst bewerkt:
Dus blijft dit weer bij loze dreigementen of gaat er echt collectief op HT gevlogen worden?

als jullie morgen naar ht gaan kom ik ook hoor

ff 3 maanden naar ht , en daarna af en toe bigscalen op het veld

ronald vond het ook raar dat ik een schorsing heb( iedereen eigenlijk) , normaal komt er eerst een gesprek met de boosdoener en dan conclusies trekken .

eric staat ook niet achter de schorsing , maar er zijn de laatste tijd veel fouten gemaakt op het veld door velen , ik ook door het niet netjes opstijgen langs mensen , maar ik moet een soort van boetekleed aantrekken voor iedereen als een soort voorbeeld :?

want laten we wel wezen ,wat ik deed was niet goed ,maar zeker niet heftig genoeg voor een kwart jaar schorsing , dit zal ik ook zeker niet accepteren, maar dat komt allemaal wel met het gesprek dinsdag .

mocht het niet goed uitpakken , dan is de kans erg groot dat jullie junkie da punkie moeten gaan missen !

grtz junk

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back