Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, de "Cake Boss" is klaar met fröbelen. De kids maken nog wat meer versiersels. Dat wordt smullen morgen. :p ;)

wissencakeboss.jpg

hmmm, bewaar een stuk voor mij svp , te ruil tegen dat xray onderdeel :-)

hmmm , junkie krijgt kriebels Marktplaats.nl > in nieuw staat hpi baja SS met 95%alu r.t.r inruilmogelijk - Hobby en Vrije tijd - Modelauto's | 1:5 tot 1:12

siggy , zoek jij ff met me mee ? ;)

Gaaaaf!
Komen de klepdeksels van de motor door de motorcowl van je Piper heen steken?

Jep, beide kopjes komen aan weerszijden uit de cowl vandaan steken straks.

Nu eerst even poen overmaken, dan kan de torrrrr opgestuurd worden :)

@Sleur: Ach ja, je verkoopt wat en je koopt wat terug he ;)

Hahahaha... Ja, de ruimte die een MX16s inneemt is bijna gelijkwaardig aan de ruimte van die Viggen. :mrgreen: ;)

*keukentafel weer opgeruimd heeft en Depron weer terug legt*

Nou en de DX7 incl koffer, ben ik ook weer kwijt.
En de oude 3D kist van Jasper.. Ja, dat nam toch wel aardig wat ruimte in dat grote kreng :)

Wat veel grappiger is , het feit dat jij weer naar baja's kijkt ;) :D

*spullen pakt en naar de A13 gaat om daar weer wat op te knappen*

werkse kerel ;)

ja , best leuk een baja , maar dat wist ik al .

ben nu met mijn savie bezig , deze wil ik klaar hebben voor volgend weekend , en wat mij betreft volgend weekend weer lekker naar ht , zou leuk zijn als jij ook komt .;)
het vliegen op het veld zet ik ff in de wachtkamer ,geen zin an , die ellende mot eerst ff slijten .

@ Burp: Jij bent nogal van de paarden. Met dochterlief gaan we morgen naar wat paarden kijken, niet in de supermarkt in het koelvak maar op een manege.
Weet jij op welke leeftijd ze al een beetje kunnen beginnen? Ben op verschillende sites wezen kijken maar ik kan geen minimum leeftijd vinden.

Met beginnen bedoel ik dat ze af en toe eens op een pony zitten en een rondje in de bak maken, gewoon kennis laten maken met zo'n viervoeter. Als is ze er aardig aan gewend, de gastouderopvang heeft haar besmet... die hebben een eigen paard. Maar jammer genoeg voor Femke zit ze daar niet meer.
Ik heb ook ergens gehoord dat het slecht voor kinderen is.

En bij welke manege zit jou kroost?

Laatst bewerkt:
werkse kerel ;)

ja , best leuk een baja , maar dat wist ik al .

ben nu met mijn savie bezig , deze wil ik klaar hebben voor volgend weekend , en wat mij betreft volgend weekend weer lekker naar ht , zou leuk zijn als jij ook komt .;)
het vliegen op het veld zet ik ff in de wachtkamer ,geen zin an , die ellende mot eerst ff slijten .
Kom op met da movies,lekker op tijd terug van de vergaardag,heerlijk hoor little people in da house.Wat mij betreft morgen weer moest vandaag bijtijds weg,maar begon net gezellig te worden :D

@ Burp: Jij bent nogal van de paarden. Met dochterlief gaan we morgen naar wat paarden kijken, niet in de supermarkt in het koelvak maar op een manege.
Weet jij op welke leeftijd ze al een beetje kunnen beginnen? Ben op verschillende sites wezen kijken maar ik kan geen minimum leeftijd vinden.

Met beginnen bedoel ik dat ze af en toe eens op een pony zitten en een rondje in de bak maken, gewoon kennis laten maken met zo'n viervoeter. Als is ze er aardig aan gewend, de gastouderopvang heeft haar besmet... die hebben een eigen paard. Maar jammer genoeg voor Femke zit ze daar niet meer.
Ik heb ook ergens gehoord dat het slecht voor kinderen is.

En bij welke manege zit jou kroost?
Die van mij is zes en wilde ook paardrijden(ben er achteraan geweest),minimaal zeven jaar,Heupies he erg gevoellig als ze jong zijn

JUNKIE GAAT AAN DE BAJA

Laatst bewerkt:
Die van mij is zes en wilde ook paardrijden(ben er achteraan geweest),minimaal zeven jaar,Heupies he erg gevoellig als ze jong zijn

JUNKIE GAAT AAN DE BAJA

ho ho , rustig an , ik oriënteer me een beetje , eerst ff met de sav spelen afgewisseld met de funjet , mocht er een baja voor een nette prijs voorbij komen ga ik nadenken , hoeft echt niet helemaal vol te zitten met hopups , maar gewoon alleen het noodzakelijke versterken ;)

filmpie misschien straks , ben gaar .

Top thanks, scheelt voorlopig weer wat geld :D Maar morgen wel even paarden bekijken... vind ze ook leuk ;)
Best leuk dat paardrijden ,maar door dat ze nog wat fragiel zijn is het niet al te best voor de heupjes.Hebben het er over gehad met diverse paardrij mensjes(wonen er maar een stuk of vier hier op de rij/in de buurt),en die raden het toch wel af op zo een jonge leeftijd,volgend jaar mag ze weer kijken als ze het dan nog leuk vind

ho ho , rustig an , ik oriënteer me een beetje , eerst ff met de sav spelen afgewisseld met de funjet , mocht er een baja voor een nette prijs voorbij komen ga ik nadenken , hoeft echt niet helemaal vol te zitten met hopups , maar gewoon alleen het noodzakelijke versterken ;)

filmpie misschien straks , ben gaar .
zout op man,je oogjes begonnen helemaal te fonkelen dat je aan het stuur was.Kom op met da movies :D

Laatst bewerkt:
Best leuk dat paardrijden ,maar door dat ze nog wat fragiel zijn is het niet al te best voor de heupjes.Hebben het er over gehad met diverse paardrij mensjes(wonen er maar een stuk of vier hier op de rij/in de buurt),en die raden het toch wel af op zo een jonge leeftijd,volgend jaar mag ze weer kijken als ze het dan nog leuk vind

zout op man,je oogjes begonnen helemaal te fonkelen dat je aan het stuur was.Kom op met da movies :D

Klopt !!! En de pinokkio in zijn broek loog enorm ;)

Klopt !!! En de pinokkio in zijn broek loog enorm ;)
En ik maar denken dat ie zijn stuurknuppel niet nodig had met een baja :D
Morgen weer,een junkie memorial day houden,dat ie weer overstapt van vliegen naar rijden.
Had de diff shafts in da bus,bleek dat ik thuis kwam,verstopt in een kartonnen doos waar afplaktape in zat

Laatst bewerkt:
Wat een geklut, zo'n geblokt vlaggetje. :evil: 400.000 vierkantjes uitsnijden, met Pritt stift erop plakken, verfje doen etc. Vooral dat gefröbel is klutje, al die vierkantjes moeten wel netjes op rij komen. :? Nou ja, vlaggetjes staan er op. Morgen maar uitdelen aan de gelukkigen. :yes: :D

zicral_erik_4.jpg

Wat een geklut, zo'n geblokt vlaggetje. :evil: 400.000 vierkantjes uitsnijden, met Pritt stift erop plakken, verfje doen etc. Vooral dat gefröbel is klutje, al die vierkantjes moeten wel netjes op rij komen. :? Nou ja, vlaggetjes staan er op. Morgen maar uitdelen aan de gelukkigen. :yes: :D

zicral_erik_4.jpg
Wil zo een vlaggetjes dak op mijn rally,was het enige wat ze niet hadden in heerhugowaard (decals)

En ik maar denken dat ie zijn stuurknuppel niet nodig had met een baja :D
Morgen weer,een junkie memorial day houden,dat ie weer overstapt van vliegen naar rijden.
Had de diff shafts in da bus,bleek dat ik thuis kwam,verstopt in een kartonnen doos waar afplaktape in zat

Mmm, dus toch in da bus :D
Volgende ronde dan maar Mark ;)

Wat mij wel opviel,was tegen de nieuwe rijders(normaal vliegers) even zeggen niet vlak langs de 1:1 auto's ivm opvliegend grind.En geen probleem niks aan de hand :cool:
BART bedankt voor de spur,vergeet het beste paard van stal
Ja Siggy,hadden we toch nog een blik moeten werpen in die chaos.

Laatst bewerkt:
Goed, volgende keer doe ik mee (met de Savage in iedergeval)

gezellig ;), misschien kun je ook fpv autootjes rijden op ht :cool:

*vliegclub op waakvlammetje zet ;)

als jij lekker wilt veldhangen ,moet je dat lekker doen hoor , mijn zegen heb je ;)
alleen ik ben er even klaar mee , of ik nu wel of niet mag vliegen na dinsdag .

filmpje is in de maak , halfuurtje nog wachten ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back