Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Junkie verkoop hem maar, ik heb even een negatieve cashflow,ik moet even de hand op de knip houden(is wel verdomde moeilijk).

Junkie verkoop hem maar, ik heb even een negatieve cashflow,ik moet even de hand op de knip houden(is wel verdomde moeilijk).

in termijnen ? ;)

zie maar , hij staat mij niet in de weg (als ik vrijgezel was ) :rolleyes: :-)

Sleur; gaaf die foto's , ik wil die hele vieze baja graag schoonmaken :p

lachte me rot dat je ze ook kweekte :p , heb jij nog zo'n baja zaadje voor me , die wil ik :p , plant hem in de achtertuin ,en maar afwachten ;)

Nou vooruit... nog eentje dan.. :oops:

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Laatst bewerkt door een moderator:
whaAA !! ikke willen , heb je ze nog sleur ? moet je ervoor hebben ?
Nope, op de Savage en wat klein elektrospul na alle offroad de deur uit gedaan. :bye:

en zeur toch niet zo met je bene there done that , alsof je daar niet van genoten hebt ,en het naar zou zijn om met een baja te moeten rossen .
Ik heb daar niet echt behoefte aan. Ja, was een leuke tijd. Maar verleden tijd. Op naar iets uitdagenders. En ja, ik kom heus nog wel met de Ravage langs. Maar mijn prioriteiten liggen nu ergens anders (Indoor Pieperen en Indoor Onroad). In het kader van onthaasten is twee dingen genoeg. :yes:

en competitie met baja's/savies spreekt mij best aan en is best te realiseren ,hoeft niet helemaal voor het echie , gewoon allemaal tegelijk starten , afspreken dat je 10 of 20 rondjes rijd ,en de eerste die zonder schade heeft weten te overleven en over de finish rost heeft gewonnen , en dat steeds herhalen , lijkt mij wel kicken hoor ;)
Is nog nooit gelukt in die jaren. Niet met vliegtuigen en niet met autootjes. Alleen de bitterballenwintercompetitie was wat dat betreft het enige serieuze rijden dat we gedaan hebben. Was ook wel mijn ding dus. :D

ik heb nog geen outerwear over mijn trekstarterkap , ik kan mij herinneren dat anders die koelschoepen het zand langs de bobine zandstraalt , dat houd hij niet lang uit . :-)
Panty van Maris. :lol: Anders komt het er zo uit te zien (linker bobine). :(
baja5b_worn_ignition_coil.jpg

Nope, op de Savage en wat klein elektrospul na alle offroad de deur uit gedaan. :bye:

Ik heb daar niet echt behoefte aan. Ja, was een leuke tijd. Maar verleden tijd. Op naar iets uitdagenders. En ja, ik kom heus nog wel met de Ravage langs. Maar mijn prioriteiten liggen nu ergens anders (Indoor Pieperen en Indoor Onroad). In het kader van onthaasten is twee dingen genoeg. :yes:

Is nog nooit gelukt in die jaren. Niet met vliegtuigen en niet met autootjes. Alleen de bitterballenwintercompetitie was wat dat betreft het enige serieuze rijden dat we gedaan hebben. Was ook wel mijn ding dus. :D

Panty van Maris. :lol: Anders komt het er zo uit te zien (linker bobine). :(
baja5b_worn_ignition_coil.jpg

wat niet is kan nog komen :yes:
als ik er nog een paar zo gek kan krijgen een baja te kopen :p
trouwens , de meeste hebben nog altijd hun savage , kun je ook prima mee een leuk competitie'tje mee opzetten , en dan doe je vast ook mee ;)

paar baan inzetters hebben we nodig , alleen moet ieder voor zich "eerlijk" bijhouden hoeveel rondjes hij heeft gereden .

tussendoor lekker ouwehoeren , bbq mee , generator van bart mee , daar kunnen 2 frituurpannen op draaien en een koffie apparaat +laad stations , komt helemaal goed ;)

Ps , die foto van die bobine ,was dat van mijn baja toen ? ik had er ook 1 helemaal weggesleten

*Hier zijn uiterste best voor heeft moeten doen*

:mad::;)

Zonder gekkigheid, BYM, zie pm

En weer een pong :)

Ik heb het sowieso gehad met doelloos rondjes rijden of vliegen, ik wil me serieuzer met een enkele hobby bezig gaan houden en toegeven aan mijn competitiedrang, en strijden op de plattebaan :yes:
En daar beter in worden, en me daar lekker bij voelen als het lukt....

Voorlopig leg ik mijn vlieghobby dan ook helemaal opzij, indoor vliegen ga ik al niet heen om de mensen die serieus wedstrijden vliegen hun trainingstijd te gunnen, outdoor vliegen gaat niet lukken nie met de afgelopen zomer in gedachten en een gebrek aan motor/regelaar die doet wat ik wil, dus op enkele items na ga ik dan ook mijn volledige vlieghobby van de hand doen.
Monsun blijft, liporacer blijft en funjet blijft ook, alsmede de DX8 .

Nu dus mijn overbodige ontvangers die ik in de verkoop gooi, mocht ik er met Spikkel niet uitkomen dan zet ik ze in het gewone te koop gedeelte en pak ik een volgend item wat ik aan ga prijzen, net zolang tot ik héél weinig over heb.

4 wielen en een stuur is waar ik me voornamelijk weer op ga richten :yes:

Junkie: als Gorby hem dan echt niet wil hebben? :wink:

dan moet je gaan sparen ;)

en als je dat al gedaan hebt , moeten we er wel uitkomen .

ik weet nu al dat ik spijt krijg , maar het is een zeer gemoedelijke kist , als je net zo goed kunt landen als ik ,is het landen ook goed te doen , maar op het nieuwe veld ooit , is het landen een eitje

ik heb liever dat jij hem koopt dan een vreemde , zo kan ik er ook nog is mee vliegen (dat is een voorwaarde trouwens ) ;)

Nee, klompjes niet weggooien :nooo:

---bak met electronica de kliko in gooit--;)
Wacht, wacht wacht. Ruilen we de klompjes voor de bak elektronica. Ruil ik die bak wel weer tegen junkie's Cap21. Krijg je de Cap21 wel weer terug. Ik stop met dat hele geneuzel. :p Ik koop een luxe opblaaspop. Die klaagt niet, heeft altijd zin en is ook gezellig bij het bankhangen. :rolling:

Zo, alvast de achterlijsten op de Zicral geplakt. 8) Kutjeklus met aandrukken en aandrukken en laten drogen zonder te verschuiven.

Bij wat testen tot de ontdekking gekomen dat het gebruikte Depron op sommige plaatsen spontaan oplost met de Graupner Foam Safe Accelerator voor CA. 8O :evil: Dat het Depron niet egaal is had ik al ontdekt bij het spuiten, sommige stukken kleurden anders dan het gemiddelde vlak. Op die plekken lost de Depron ook direct op met de accelerator. :( Nu dus de hele vlieger plakken zonder turbospul. Wordt een tijdrovende klus, zitten heel wat stokjes in zo'n ding. :hammer:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back