Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, alvast de achterlijsten op de Zicral geplakt. 8) Kutjeklus met aandrukken en aandrukken en laten drogen zonder te verschuiven.

Bij wat testen tot de ontdekking gekomen dat het gebruikte Depron op sommige plaatsen spontaan oplost met de Graupner Foam Safe Accelerator voor CA. 8O :evil: Dat het Depron niet egaal is had ik al ontdekt bij het spuiten, sommige stukken kleurden anders dan het gemiddelde vlak. Op die plekken lost de Depron ook direct op met de accelerator. :( Nu dus de hele vlieger plakken zonder turbospul. Wordt een tijdrovende klus, zitten heel wat stokjes in zo'n ding. :hammer:

Ik ga het mee maken. Heb dat verschijnsel nog niet echt mee gemaakt.
Vanavond ook ff de Xtallen getest in de micro, maar geen suc6. Bereik is nog steeds 5 meter. Zal de zender eens even meten.

Vanavond ook ff de Xtallen getest in de micro, maar geen suc6. Bereik is nog steeds 5 meter. Zal de zender eens even meten.
Probeer eens de TX en RX te wisselen. 8O Hielp bij de E-Savage zender ook. :yes:

En nog een educatief momentje dan?

Laatst bewerkt door een moderator:
en wat kost zo'n Vibrogym??? Kerst en zijn verjaardag komen eraan........
ja , daar dacht ik ook al aan , wat een tekst :hammer:

Corby ,heb je nog interesse in die geweldig mooie dikke vette cap21 van me ? , hij zal je goed staan :cool:

iemand nog interesse in mijn nieuwe mustang ? geweldig ding , zal zeker iemand staan .

edwin 68 ; interesse in mijn vibrogym , geweldig lekkere kunstvlucht trainer voor leon , zal hem prima staan

de rode protech ga ik ombouwen als dogfighter en word weer elektro voor op ht

de se is te gaaf , die gaat niet weg .

Xtra & Extra blijven op stal

<piepschuim>

Zo, na het lijmen van de twee strips het hoogteroer en de rolroeren van de Zicral afgeschuind en getaped. Eerst met alleen Tesa-film tape maar dat hield toch niet lekker. Dus een heeeeeeeel dun randje POR volledig op laten drogen en toen alsnog Tesa-film erop. Dat gaat niet meer los zonder het Depron mee te scheuren. :D Beter 0,08 gram zwaarder dan flubberende tape bij het inzetten van een stuuractie. :yes: Hoogteroer moest bij de inkeping iets verder ingesneden worden anders liep deze precies tegen de uitsparing van de romp aan. :? En bij de onderste uitsparing en het kanteeltje iets Depron weg moeten snijden anders liep het hoogteroer daar tegenaan. :( Onderste helft van de romp ligt nu te drogen. Staat uit zichzelf al haaks in de sleuven. :thumbsup:

</piepschuim>

Bedtijd, het is weer veel te laat geworden. :oops: :sleepy:

-edit-
Sorry, foto natuurlijk. ;)
zicralv2_06_lijmen.jpg

Laatst bewerkt:
@Junkie :

Sat 22.10.2011 11:21 Mailed Swiss Post SINGAPORE
Sat 22.10.2011 11:21 Arrival at border point of origin country Swiss Post SINGAPORE
Sat 22.10.2011 17:22 Departed transit country Swiss Post SINGAPORE
Sat 22.10.2011 17:23 Departure from border point of origin country Swiss Post SINGAPORE

mogge mannen !

spannende dag , ik wou dat hij al lang voorbij was , maris voor borstonderzoek naar het ziekenhuis , daar krijg ik best de zenuwen van , vanavond naar de club , helaas niet voor de gezelligheid ,maar voor een pittig gesprek , dus geen leuke dag !

morgen ook niet leuk , dan ook naar de tandarts .

na deze dagen neem ik even een lange vakantie van de hobby , junkie heeft grote behoefte aan rust aan en in zijn hoofd .

@ iedereen betreft de vliegers ": geef me ff de tijd om over de prijzen na te denken , nadenken is iets waar ik momenteel niet goed in ben .

groet en werkse

@Junkie :

Sat 22.10.2011 11:21 Mailed Swiss Post SINGAPORE
Sat 22.10.2011 11:21 Arrival at border point of origin country Swiss Post SINGAPORE
Sat 22.10.2011 17:22 Departed transit country Swiss Post SINGAPORE
Sat 22.10.2011 17:23 Departure from border point of origin country Swiss Post SINGAPORE
Dus jullie houden de boel op. :evil:

Wed 19.10.2011 09:57 Mailed Swiss Post SINGAPORE
Wed 19.10.2011 09:57 Arrival at border point of origin country Swiss Post SINGAPORE
Wed 19.10.2011 12:58 Departed transit country Swiss Post SINGAPORE
Wed 19.10.2011 12:58 Departure from border point of origin country Swiss Post SINGAPORE

Altijd gezellig om de dag te beginnen in de file voor je huis. :evil:

Kennen hullie deze site al? Altijd handig als je geen DomDom hebt. :yes: Informatie wordt aangeleverd door de DomDom's in de auto's (live traffic).

Iemand zin om te ping pongen? Ik ben hier de enige nog in dit topic. :? Zit de rest op HoogTij of zo? Hebben hullie nu een eigen forum? 8O :pc:

Iemand zin om te ping pongen? Ik ben hier de enige nog in dit topic. :? Zit de rest op HoogTij of zo? Hebben hullie nu een eigen forum? 8O :pc:

Ander forum ?,dan zou jij er ook van moeten weten ,jij bent ook een hoogtijger :cool:

En ja ,voor piekeren ben ik gevoelig,aard van het beestje helaas
Ik heb de laatste tijd genoeg ellende gehad,ik hoop dat er na vandaag weer eens een periode van rust en lekker in je vel zitten komt,daar ben erg hard aan toe.!!!

@verder werkt @

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back