Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jeej, mijn glasverbinding 100/100 is officieel geleverd (nieuwe schone aanvraag bij XS gedaan, dus niets geen testlijn meer, nu officieel)

*doet vreugdendansje*

Jeej, mijn glasverbinding 100/100 is officieel geleverd (nieuwe schone aanvraag bij XS gedaan, dus niets geen testlijn meer, nu officieel)

*doet vreugdendansje*
Kost dâh? :D

Leuk ... :sad:
*op bitstream locatie woont 8MBIT max*

Dat dan weer wel, maar snel is anders ...

*jaloers is op 20MBit+ lijners*
Ik deel die vreugde met je hoor. Ik zou 20Mbit/3Mbit moeten hebben maar veel meer dan 12/1.5 is het niet. Teveel ruis op de lijn. Maar altijd nog beter dan Zicko/JoePieC waar je geen SIP en SMTP mag doen op je eigen server. :p

Troost je.. Ik zat eerst ook op max 8MBIT. Nu haal ik een dikke 8Mb per seceonde ;)
8Mb/seconde haal ik ook, da's slechts 800kB/seconde (minor difference between Mb en MB!!!). Maar 8MB/seconde is ook maar 75Mb/seconde. Waar is die andere 25 gebleven dan? 8O

Zal in mijn woonplaats wel de laatste plaats zijn in Nederland die geupgrade zal gaan worden vrees ik ...
Een glasvezelring aanleggen in een dorp met maar één lange rechte straat is natuurlijk problematisch. :mrgreen: En als relay tussen twee ringen ook kansloos want één kant van het dorp eindigt in een grote sloot waar Savage35 telkens doorheen dobbert. ;)

Kost dâh? :D

Ik deel die vreugde met je hoor. Ik zou 20Mbit/3Mbit moeten hebben maar veel meer dan 12/1.5 is het niet. Teveel ruis op de lijn. Maar altijd nog beter dan Zicko/JoePieC waar je geen SIP en SMTP mag doen op je eigen server. :p

8Mb/seconde haal ik ook, da's slechts 800kB/seconde (minor difference between Mb en MB!!!). Maar 8MB/seconde is ook maar 75Mb/seconde. Waar is die andere 25 gebleven dan? 8O

Altijd die MB's / Mb's.. Mijn stomme vaud...

Wat betreft de kosten... jfgi: XS4ALL | Glas | de snelheid van de toekomst

Hoeveel is dit dan?

Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in NederlandKlaar
database0.gif
620.8 KByte/sec
(=4966 kbps)Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalenKlaar
database0.gif
63.7 KByte/sec
(=510 kbps)

Hoeveel is dit dan?

Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in NederlandKlaar
database0.gif
620.8 KByte/sec
(=4966 kbps)Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalenKlaar
database0.gif
63.7 KByte/sec
(=510 kbps)
Staat er toch:
4966 kbps/510 kbps

Zal dus wel 5Mb/512kb zijn. Super low budget. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back