5p1k3
Forum veteraan
Zo de andere kant van de vliegel is ook klaar
Nu eerst FF een broodje een
![]()
Ziet er spiffy uit!!! Je valt alleen wel buiten de boot met deze kleuren

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
![]()
![]()
ACH het gaat er om dat er wat op staat. En allemaal de
zelfde vliegers is ook niet leuk....toch...hi, hii....
Er is er geen een hetzelfde van die andere drie.ACH het gaat er om dat er wat op staat. En allemaal de
zelfde vliegers is ook niet leuk....toch...hi, hii....
Met dezelfde LED-verlichting en dan in het donker. Het moet wel spannend blijven.Tijdens een bash&crash zeg ik.. doen! Allemaal dezelfde kisten, zelfde kleur, alles.. (discs?). Leuk om dan met x tal in een zaal.. (ach, wat denk ik wel niet... niemand die zich daarvoor wil opgeven...)![]()
Met dezelfde LED-verlichting en dan in het donker. Het moet wel spannend blijven.![]()
How surprising
![]()
Het zou tof zijn als iedereen die het opnam voor Junkie, die lid zijn van ACH natuurlijk, donderdag aanwezig zijn op de jaarvergadering.![]()
Ik ben er wel![]()
*heeft niets met " de club " en zal er nooit iets mee krijgen ook.
ben lid geworden omdat ik een veld nodig heb om te kunnen vliegen, lekker te lullen, en omdat er wat gezellige mensen komen, meer niet![]()
LOL
Erg verrassend inderdaad
@Junkie
Neem lekker je tijd, hobby is geen must , so relax gappie![]()
@Junkie: geen interesse (meer) in de mustang. Ga zaterdag een Sopwith Camel en een Spitfire ophalen...
Ook de Saito 182T is aangekomen, dus paps kan weer verder met de piper.
Nu sparen voor een saito stermotor (3 cilinder) voor de camel..:lol:
![]()
precies !
dit weekend ook geen ge'hobby , ik heb de baja wel staan ,maar mijn hoofd stond er niet naar om hem ht proof te maken
dus nu rustig wat vliegers de deur uit werken ,en de baja klaar maken , en hoop dat we volgend weekend een ht bash gaan houden , lijkt mij erg gezellig
whaa, zo meteen weer zwemmen , ik kom er niet meer onder uit want ik heb met meerdere afgesproken .
vinnie ; wil jij ook ? het is van 20;00 tot 21;00u .
siggy ; kom ook , ik wil jou wel is in een zwembroekje zien
lekkere drukke avonden ook voor junkie , 3 avonden op rij afspraken :?
Veld heb je toch niet nodig om te kunnen vliegen :rolling:
precies !
dit weekend ook geen ge'hobby , ik heb de baja wel staan ,maar mijn hoofd stond er niet naar om hem ht proof te maken
dus nu rustig wat vliegers de deur uit werken ,en de baja klaar maken , en hoop dat we volgend weekend een ht bash gaan houden , lijkt mij erg gezellig
whaa, zo meteen weer zwemmen , ik kom er niet meer onder uit want ik heb met meerdere afgesproken .
vinnie ; wil jij ook ? het is van 20;00 tot 21;00u .
siggy ; kom ook , ik wil jou wel is in een zwembroekje zien
lekkere drukke avonden ook voor junkie , 3 avonden op rij afspraken :?