Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
precies !

dit weekend ook geen ge'hobby , ik heb de baja wel staan ,maar mijn hoofd stond er niet naar om hem ht proof te maken :(

dus nu rustig wat vliegers de deur uit werken ,en de baja klaar maken , en hoop dat we volgend weekend een ht bash gaan houden , lijkt mij erg gezellig ;)

whaa, zo meteen weer zwemmen , ik kom er niet meer onder uit want ik heb met meerdere afgesproken .

vinnie ; wil jij ook ? het is van 20;00 tot 21;00u .
siggy ; kom ook , ik wil jou wel is in een zwembroekje zien :-)

lekkere drukke avonden ook voor junkie , 3 avonden op rij afspraken :?

*aankomend weekend wel ff met de Baja knallen op het ACH veld, grasmaaien dat is ;-)

Ziet er gaaf uit Jasper :worship:
Alleen F3P 2011 :hammer: Voor 2012 weer een nieuwe vlieger maken? :D

Het is toch echt F3P 2011. Volgend jaar november beginnen we met 2012.
Anders na de jaarwisseling een beetje wit er over en dan maak ik er een 2 van.

Eerst maar eens zien hoe hij vliegt.:D

Vanavond maar beginnen met plakken
Vrijdagavond moet hij klaar zijn, dus nog een hoop werk aan de winkel.

helaas niet zwemmen vanavond
lig al de hele dag ziek in mn nest
verveel me rot maar voel me super beroerd
de hersens willen van alles alleen t lichaam werkt niet mee
ook best frustrerend

sterke vinni , ik zwem wel een rondje voor je ;)

*aankomend weekend wel ff met de Baja knallen op het ACH veld, grasmaaien dat is ;-)

niks naar het veld , baja hoort in de zandbak , maar pas volgend weekend , dit weekend waarschijnlijk zaterdag werken en zondag gezinsdag .

en nu vlug met frisse tegenzin da fish spelen in het zwembad. :-)

Even een indeling maken voor het toernooi dit weekend. Dus op het feest ben ik zeker niet. Zaterdag feest op mijn club (eigen organisatie dus gegarandeerd succes ;))

Verder geen tijd om te vliegen of rijden deze week. Heb nog een BBmotor liggen ter reparatie dus knutselen wordt het wel ;)

sterke vinni , ik zwem wel een rondje voor je ;)

niks naar het veld , baja hoort in de zandbak , maar pas volgend weekend , dit weekend waarschijnlijk zaterdag werken en zondag gezinsdag .

en nu vlug met frisse tegenzin da fish spelen in het zwembad. :-)

Wel naar het veld, alleen in de zandbak vindt Siggy niet gezellig ;)

Vergeet je deze niet ? ;)

9703_9704_9705_9706_h.jpg

IK WIL NAAR DE ZANDBAK!!!!!!!!!!
Junkie goed nieuws,en doe maar lekker rustig aan wat siggy al zei het is een hobby en geen moetje.
Klut morgen vergaaring ik ben er.
Jasper knap vliegertje ziet er gelikt uit.
Vinni pm je tel nr even, ivm sealen van de auto.Maar ziek eerst maar lekker uit het is toch jan tandjes weer.
Zo en nu is het weekend voor ik.

Het is toch echt F3P 2011. Volgend jaar november beginnen we met 2012.
Anders na de jaarwisseling een beetje wit er over en dan maak ik er een 2 van.

Eerst maar eens zien hoe hij vliegt.:D

Vanavond maar beginnen met plakken
Vrijdagavond moet hij klaar zijn, dus nog een hoop werk aan de winkel.
Uh, op de hele website van de F3P staat 2011/2012. :yes:
inr59h.jpg

*ook gezellig gaat plakken* :D

*eerste wedstrijd gewoon de originele Zicral vliegen gaat* :teacher:

Even een indeling maken voor het toernooi dit weekend. Dus op het feest ben ik zeker niet. Zaterdag feest op mijn club (eigen organisatie dus gegarandeerd succes ;))
Ik hoor net dat die 7 man die op het feest van de vliegclub komen, beter naar een ander feest kunnen gaan. :lol: ;) Is wel verder fietsen, taxi dan maar nemen. :celebrate:

Geeft niet, neem ik deze wel mee. Kunnen we gezellig samen spelen. ;)
nijntje-strandset-3-delig.JPG

IK WIL NAAR DE ZANDBAK!!!!!!!!!!
Junkie goed nieuws,en doe maar lekker rustig aan wat siggy al zei het is een hobby en geen moetje.
Klut morgen vergaaring ik ben er.
Jasper knap vliegertje ziet er gelikt uit.
Vinni pm je tel nr even, ivm sealen van de auto.Maar ziek eerst maar lekker uit het is toch jan tandjes weer.
Zo en nu is het weekend voor ik.

Als jij naar de zandbak wil ga ik met je mee, lekker doelloos :onweer:door het zand crossen ;) :D

Heb je de nieuwe voiture al ?

Uh, op de hele website van de F3P staat 2011/2012. :yes:
inr59h.jpg

*ook gezellig gaat plakken* :D

*eerste wedstrijd gewoon de originele Zicral vliegen gaat* :teacher:

Ik hoor net dat die 7 man die op het feest van de vliegclub komen, beter naar een ander feest kunnen gaan. :lol: ;) Is wel verder fietsen, taxi dan maar nemen. :celebrate:

Geeft niet, neem ik deze wel mee. Kunnen we gezellig samen spelen. ;)
nijntje-strandset-3-delig.JPG

neem je ook een emmertje mee dan ? ;)

Hey Sleur,

Dan hou ik het wel op productie datum. Hij is dus in 2011 gemaakt. :D
STOP MET PLAKKEN!!!!
De stabilisatievinnen op de vleugels staan niet recht. 8O Deze staan op de voorlijst 3mm meer naar binnen t.o.v. de achterkant (wat de oorspronkelijke afstand is van het origineel). Wordt dus krom vliegen, heel zenuwachtig doordat ze naar binnen staan. :yes:

STOP MET PLAKKEN!!!!
De stabilisatievinnen op de vleugels staan niet recht. 8O Deze staan op de voorlijst 3mm meer naar binnen t.o.v. de achterkant (wat de oorspronkelijke afstand is van het origineel). Wordt dus krom vliegen, heel zenuwachtig doordat ze naar binnen staan. :yes:

Kom je ook lekker optijd mee... :nooo:

Kom je ook lekker optijd mee... :nooo:
Tsja, ik zet die vinnen er op en meende te zien dat de binnenste in ieder geval niet parallel aan de romp liepen. Dus een liniaal gepakt en inderdaad hebben mijn botte ogen me weer niet in de steek gelaten. :D

Duidelijk tekenfoutje, de hele vleugel lijkt iets verdraaid te zijn t.o.v. het origineel. 8O De rechte stukken tussen de vinnen zouden haaks op de romp moeten staan, deze lopen schuin naar voor.

Mensen die brandstof vliegen, vanwege het geluid? Bullshit!

Laatst bewerkt door een moderator:
STOP MET PLAKKEN!!!!

Voor een goed resultaat dus lekker zo laten Sleur.
Plus en min heffen elkaar op.

Dus als je zenuwachtig bent tijdens het vliegen gaat hij snaarstrak :D :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back