Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
en hop ,het volgende item

deze heb ik van ronald gehad , maar ik ga deze niet bouwen , dus voordat het in de kreukels ligt kan het beter naar iemand gaan die daadwerkelijk het depron in elkaar knutselt.

jullie weten, junkie koopt liever schade gevalletjes op ;)

edge 540 ( geen werkboekje aanwezig )

prijs ; gratis ( even onder voorbehoud , wellicht wil ronald hem terug )

verkoop001.jpg

Intresse in den transponder heeft.
Heeft jij al een alu clutcbell houder,vond er gisteren nog een,alsmede oranje wielmoeren met doodshoofdjes erop en nog wat standaard alu oranje onderdelen

alu clutchbell houder zit erop , maar de lagers vallen er erg makkelijk uit , is dat bij jouw clutchbell holder ook zo ?

Als Snoeksel de transponder niet wil, Ikke hebbuh. Geef er drie tientjes voor, krijg je er een bodemplaat voor een Baja hij. :D

Heeft er iemand nog een tip waar je voor een goeie prijs een Baja SS kit vandaan kunt halen? (nieuw) ;)

Edit:

I know: :google: is your friend :)

Laatst bewerkt:
Heeft er iemand nog een tip waar je voor een goeie prijs een Baja SS kit vandaan kunt halen? (nieuw) ;)

:thumbsup: goed bezig !!

maar als ik een tip mag geven , daar heb ik ook aan gedacht , maar als je nieuw koopt ben je duurder uit als je zelf bouwt , aangezien je gebruikt een baja ss met al een aantal versterkingen koopt voor rond de 650E
dan zit er vaak al een betere koppeling op ,alu clutshbellholder , spoor verbreders enz , vaak ook nog een zender .

ga alles maar is nieuw kopen :eek: +je kan vrij snel rijden ;)

maar bouwen is ook leuk moet ik toegeven :p

Junkie, heb wel interesse in de 13 cc 4takt. Laat ff weten wat ie mag kosten. Zit nu in de auto. Ben met half uurtje thuis.

:thumbsup: goed bezig !!

<knip>

maar bouwen is ook leuk moet ik toegeven :p

Het bouwen vond ik inderdaad erg leuk :)

Ik ben niet op zoek naar een Bling-Bling Baja, maar een die de technisch noodzakelijke hop-ups in de set-up krijgt om lekker te kunnen bashen en daarna zonder al te veel reparaties weer in da garage terug te kunnen zetten.

EDIT:

*spaarpot nog niet vol genoeg heeft voor een Baja* ;)

Laatst bewerkt:
*nog niet genoeg doekoe's op de plank heeft liggen voor een Baja* :?

wat is dat nou ? , eerst vragen voor een baja en dan geen geld hebben ? :)

ik had een mzzl'tje voor 600e compleet rijklaar met wat hopups , maar die komen wel weer voorbij hoor , ik zou wel voor een ss gaan , heb je al een zender ?

ik hou het in de gaten ;)

vanavond een 4tal nitro blokken op het verkoop forum zet , alle doekoes die dat oplevert gaan per direct in da baja, heb gisteren alweer voor 3 meijer besteld :mad: ;)

DSCF0403.jpg

Heeft dit nog liggen,laat maar weten.En een bodemplaat,maar die heeft aardige gebruikssporen :mrgreen: maar is nog goed,Oh ja en nog een origineel alu dakje

Laatst bewerkt:
Junkie: leeg je inbox even. Ik kan je geen bericht sturen..

Heb interesse in zowel de 13 als de 6.5cc 4takt.

Hoor het wel van je
Robert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back