Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vraag enkel of je aan mij gedacht hebt, hoezo ben ik a-relaxed daarin :confused:

BYMPie, neem de woorden eens niet zo letterlijk. Dacht dat we dat sowieso nooit deden hier in het draadje.

Uitleg; Ik zeg relax, omdat je er gisteravond ook om vroeg in een pm (geheel terecht, met je uitleg erbij). Dat je er nu weer om vraagt werkt op mijn zenuwen. Vandaar dat ik het woord "relax" gebruikt heb.

iemand nog deze joekel kopen ? , 20cc saito 4T , lots of koppel en power , maar net tekort voor mijn xtra

blokken008.jpg

blokken007.jpg

verder nog dit vrijwel nieuwe 15cc 2T blok , merk weet ik niet , bij lynx gekocht , en dient nog verder in te lopen .

blokken002.jpg

blokken001.jpg
Past die niet op de savage ;) ouwe knutselaar

Pieter,mischien dit wat. Nieuw bij de pitstopshop voor 129 maar met 1 ontvanger,en zonder servo.Die extra ontvanger raak je wel weer kwijt.:yes:

Laatst bewerkt door een moderator:
Nu nog een zender + ontvanger regelen. Heb ik wat aan de scalpel op vrijdag op de mach?
Niet echt, het rechte stuk is te lang voor een Scalpel. Na 4 rondjes zijn de arme kleine 2/3A accuutjes wel aardig leeg en lijkt de snelheid niet echt super. Op dat kleine baantje bij Speedworld was het wel goed te doen. :yes:

Maar ja, impulsief koopgedrag hè...... :?

Hier een slachtoffer van de wintertijd :( :hammer:

Vandaag werken op de A12 , moest er om 05:00 uur zijn dus de wekker op 03:15 uur (kan ie evt. nog een keer snoozen) ;)

Dus op tijd naar bed en de wekkers gezet , word ik wakker van de wekkers en zit op de rand van m'n bed kijk ik op mijn telefoon (die automatisch omschakeld) is het 02:15 uur :bad-words: :onweer: :2gunfire: dus gauw alle tijden goed gezet en nog een uurtje pitten :D

BYMPie, neem de woorden eens niet zo letterlijk. Dacht dat we dat sowieso nooit deden hier in het draadje.

Uitleg; Ik zeg relax, omdat je er gisteravond ook om vroeg in een pm (geheel terecht, met je uitleg erbij). Dat je er nu weer om vraagt werkt op mijn zenuwen. Vandaar dat ik het woord "relax" gebruikt heb.

Dus omdat jij de zenuwen krijgt moet ik relax doen :rolling:
Maar, point taken ;)

@BYM: Done! ;-)

:thumbsup: thanks!

Idd Sleur, precies wat je mij ook verteld had :yes: ;)

Zie je wel, dit is het bewijs dat Sleur zichzelf gaat herhalen, nu oppassen dattie niet gaat kwijlen :rolling:

Hier een slachtoffer van de wintertijd :( :hammer:

Vandaag werken op de A12 , moest er om 05:00 uur zijn dus de wekker op 03:15 uur (kan ie evt. nog een keer snoozen) ;)

Dus op tijd naar bed en de wekkers gezet , word ik wakker van de wekkers en zit op de rand van m'n bed kijk ik op mijn telefoon (die automatisch omschakeld) is het 02:15 uur :bad-words: :onweer: :2gunfire: dus gauw alle tijden goed gezet en nog een uurtje pitten :D

Da's naar inderdaad :yes:

Gelukkig kon je je nog een keertje extra omdraaien ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back