Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zij die het interessant vinden.. HK heeft weer asp motoren op voorraad.. Zojuist 2x een .52 besteld (ja, nog 2... 1 voor paps (omdat ie de something extra gaat herstellen) en 1 voor moi.. :)
Sick... :? Je bent echt net een wijf. Voornamelijk kopen om het kopen terwijl je het niet echt nodig hebt. Beetje gevalletje
gathand.jpg

Ziet er goed uit. Mooie Baja S5. :thumbsup: Ben benieuwd of-ie HoogTij Proof is. :rolling:

Goeiemorgen, vandaag weer een superdrukke dag in petto :cry: Crisis... wat is dat? :hammer:
Naja, beter dan niks te doen hebben :yes:

Vette Baja Pieter, waar koop je die?

Sick... :? Je bent echt net een wijf. Voornamelijk kopen om het kopen terwijl je het niet echt nodig hebt.

:nooo: niet helemaal waar. De .52 heb ik nodig voor paps, omdat ik dat beloofd heb. De nieuwe .52 voor mijzelf, heb ik nodig, omdat de Dazzler die ik nog heb staan, voorzien is van een (minstens 10 jaar) oude, versleten motor. Dus een nieuwe is wel degelijk nodig. En voor die 5 tientjes per stuk... tja

Verder ben ik wel net een wijf, dat zal ik niet ontkennen ;-)

Snoeksel wanneer gaat je vrouw nou eens werpen? Het is onderhand al tijd is het niet?

was er net nog op de koffie , zijn vrouw heeft een best buikie :eek: ,zal niet lang meer duren ;)
en snoek was er ook om misverstanden te voorkomen :)

lekkere berg baja delen :thumbsup:

nu alleen nog een uit 1 stuk gevreesd koppelingsklok ,en dan is hij rtr .

Snoeksel wanneer gaat je vrouw nou eens werpen? Het is onderhand al tijd is het niet?
Als die kleine last van claustrofobie krijgt.Ze is morgen uitgerekend we zien wel.:turn-l:
was er net nog op de koffie , zijn vrouw heeft een best buikie :eek: ,zal niet lang meer duren ;)
en snoek was er ook om misverstanden te voorkomen :)

lekkere berg baja delen :thumbsup:

nu alleen nog een uit 1 stuk gevreesd koppelingsklok ,en dan is hij rtr .

En de transponder in ontvangst mogen nemen :thumbsup:

die Dazzler die ook te koop staat???:confused:
:nooo: niet helemaal waar. De .52 heb ik nodig voor paps, omdat ik dat beloofd heb. De nieuwe .52 voor mijzelf, heb ik nodig, omdat de Dazzler die ik nog heb staan, voorzien is van een (minstens 10 jaar) oude, versleten motor. Dus een nieuwe is wel degelijk nodig. En voor die 5 tientjes per stuk... tja

Verder ben ik wel net een wijf, dat zal ik niet ontkennen ;-)

gaat er nog iemand zaterdag naar lelystad flightsim dag???

Nee, zondag al vliegen in Arnemuiden.

btw... zaterdag dochter haar verjaardag vieren :yes: Voor haar duurt het nu al allemaal te lang, geduld is op... van wie zal ze dat hebben? :rolling: :p

wat nou , die klote vliegtuigen ! , dit is pas echt mooie techniek ,en heerlijk om aan te werken :p

006-1.jpg

004-3.jpg

002-5.jpg

zo , nu verder met de voorkant :bye:

*alweer partij besteld heeft :oops: *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back