Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je hebt toch nog steeds vliegers, en je bent niet geschorst meer, dus gewoon komen met die dingen en knallen!!!!! Kris gaat morgen ook een stel bigscales halen........
Het bestuur zie je toch bijna nooit op het veld.........:D
ja , ik vond het vroeger best leuk ;)

Laatst bewerkt:
Daar rijdt jij ook mee :rolleyes:.Maar ander vraagje,is dat wel een van de meest gebruikte motoren die 13,5 turnz
Nee. In eerste instantie ga ik 27T brushed motor rijden. Zit nu in de Xray T1M en is gelijkwaardig aan een 17.5T brushless. Ik denk dat ik of de borstels op rij of het hele indoorseizoen uitzing. Als het buitenrijden begint, zet ik er een 10.5T brushless in. Dat wordt pas gillen. :D

Zondag misschien vliegen, hoop ik idd wel dat het gras een beetje gekortwiekt is.......:yes:
Zondag ook vliegen. Maakt mij niet zoveel uit, of het nu kort of lang gras is, of de zon schijnt of dat er natte sneeuw valt. Ik ga lekker vliegen. :yes: ;)

ja , ik vond het vroeger best leuk ;)

ja junkie het is en was vervelend maar:(, het is geweest het is uit gesproken en het is in jou voordeel,:D het vliegverbod voor jou is opgegeven dus wees ondanks alles weer wat positief :Den kom weer vliegen dat is toch ook fijn lekker buiten en met je collega`s piloten praaten, zitten, koffie, koekie, enz enz:D

ik hoop dat er gemaait is :confused: en dat er meer mensen zijn die vliegen :confused:;)

Gras zal denk ik niet gemaait zijn, de afgelopen tijd was de grond veel te drassig om te maaien, zelfs vorige week nog gekeken voor het afsluiten van het vliegseizoen.
Nu het vliegseizoen is afgelopen is de kans ook erg klein dat er nog gemaaid wordt... :yes:

Zondag ook vliegen. Maakt mij niet zoveel uit, of het nu kort of lang gras is, of de zon schijnt of dat er natte sneeuw valt. Ik ga lekker vliegen. :yes: ;)

Jij ook al? Ikke ook vliegen, no matter what :p :bye:

Maar jij bent ook een bikkel.......een kale bikkel, maar toch een bikkel:D

echt niet , die kale gaat zondag indoor vliegen ;)

ja junkie het is en was vervelend maar:(, het is geweest het is uit gesproken en het is in jou voordeel,:D het vliegverbod voor jou is opgegeven dus wees ondanks alles weer wat positief :Den kom weer vliegen dat is toch ook fijn lekker buiten en met je collega`s piloten praaten, zitten, koffie, koekie, enz enz:D

komt wel weer , maar ik ben er ff klaar mee .
om nou met tegenzin te gaan vliegen is ook weer wat

maar veel plezier die gaan vliegen ;)

Maar jij bent ook een bikkel.......een kale bikkel, maar toch een bikkel:D
Mwah, valt wel mee. Waar ik ga vliegen is het in ieder geval altijd droog en windstil met koffie, bier, koek, patat en frikandellen in overvloed. Jammer dat het zo'n allejezus eind rijden is. :? ;)

En hoe is het met het gras op het moment, lang of kort...........:confused:
Gras zal denk ik niet gemaait zijn, de afgelopen tijd was de grond veel te drassig om te maaien, zelfs vorige week nog gekeken voor het afsluiten van het vliegseizoen.
Nu het vliegseizoen is afgelopen is de kans ook erg klein dat er nog gemaaid wordt... :yes:

Vanmiddag om 16:00 lekker gevlogen op het veld. Het gras is niet gemaaid, maar dat hoeft ook niet. Gras is nog kort genoeg om goed te vliegen. Vanmiddag in ieder geval geen problemen onder vonden op het veld.

Voor mij geen buiten vliegen dit weekend. Morgen laatste training en zondag naar Arnemuiden voor de eerste NK F3P wedstrijd.
Ik heb er zin in.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back