Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
oke ;)

huh? jij s'middags wat anders doen ? heb je een nieuwe hobby ? ;)

of doel je op mij en floor ? , ik zie wel wanneer floor het zat is , je weet leuke tijd is zo voorbij , voor je het weet is het 17;00u :( ;)

ik ben er 12;00u , maar wil best om 11;30 gaan , no problemo
auto's en zender inladen gaat een stuk vlotter dan al de kolere vliegtuigen met starterbox en toebehoren :)

Spektrum en autoaccu zijn geladen, ik ben er klaar voor :D

Spektrum en autoaccu zijn geladen, ik ben er klaar voor :D

mooi :p baja mee dus :cool:

Ik ben een ochtendmens Junkie, voor mijn gevoel is na 13.00 mijn dag al bijna voorbij ;):confused:

nou , de ochtend tijd vliegt voorbij , druk met van alles en nogwat , dat krijg je met een kind :)

net mijn schilderspul naar de opslag gebracht , daarna naar het tankstation geweest om bajapeut te tappen , nu verse koffie zetten voor op ht , broodjes smeren enz .

auto's zo inladen ,ben om 11;30u op ht , zelfde plek , alleen rij ik wat meer door richting de baja baan ,wel zo handig ;)

ik zit dus niet stil , tot strakkies :p

mooi :p baja mee dus :cool:

nou , de ochtend tijd vliegt voorbij , druk met van alles en nogwat , dat krijg je met een kind :)

net mijn schilderspul naar de opslag gebracht , daarna naar het tankstation geweest om bajapeut te tappen , nu verse koffie zetten voor op ht , broodjes smeren enz .

auto's zo inladen ,ben om 11;30u op ht , zelfde plek , alleen rij ik wat meer door richting de baja baan ,wel zo handig ;)

ik zit dus niet stil , tot strakkies :p

Lekker weertje om te raggen, vliegen is voor op de zonnige dagen ;)

Lekker weertje om te raggen, vliegen is voor op de zonnige dagen ;)

precies ;)

zo , eindelijk kan ik ff rustig zitten , verse koffie gezet voor straks , heb net een bakkie geproefd en is goedgekeurd .

wie melk in da koffie wil moet zelf meenemen , dat heb ik niet .

ben benieuwd of snoek komt , ik heb zo'n gevoel dat zijn vrouw heeft geworpen , hij zit niet op het forum en reageert niet op sms , dus ... :razz:

Even op ebaai zoeken naar exhaust plug....

Top, maar ik wist niet of de "remove before flight" incl de stopper voor de benzine ontluchting 1 ding was.

Weet iemand of die ook in die vorm te koop zijn? (dus soort van sleutelhanger ding, maar met stopper voor benzine slang)?

Top, maar ik wist niet of de "remove before flight" incl de stopper voor de benzine ontluchting 1 ding was.

Weet iemand of die ook in die vorm te koop zijn? (dus soort van sleutelhanger ding, maar met stopper voor benzine slang)?

weet niet of je hem met stopper kan kopen maar dat is toch heel makkelijk zelf temaken
ik heb hem ook op de sbach maar t stopje heb ik van graupner en gewoon een gaatje in geboord

weet niet of je hem met stopper kan kopen maar dat is toch heel makkelijk zelf temaken
ik heb hem ook op de sbach maar t stopje heb ik van graupner en gewoon een gaatje in geboord

Oke, zelf maken is ook een optie, tuurlijk. Alleen dan weet ik nog niet hoe zo'n stopje heet hehe. Hoe ziet het eruit op jouw Sbach? Heb je daar een foto van misschien?

Oke, zelf maken is ook een optie, tuurlijk. Alleen dan weet ik nog niet hoe zo'n stopje heet hehe. Hoe ziet het eruit op jouw Sbach? Heb je daar een foto van misschien?

rij ff naar ht , neem je savie mee , ik heb alles om hem te starten , alleen je humpack ff opladen .
neem ik ook de blokken mee ;)

precies ;)

zo , eindelijk kan ik ff rustig zitten , verse koffie gezet voor straks , heb net een bakkie geproefd en is goedgekeurd .

wie melk in da koffie wil moet zelf meenemen , dat heb ik niet .

ben benieuwd of snoek komt , ik heb zo'n gevoel dat zijn vrouw heeft geworpen , hij zit niet op het forum en reageert niet op sms , dus ... :razz:
Kwam net mijn nest uit dat je smste heb net gegeten.Baja hangt aan de tiet.Ga me aankleden,haartjes kammen verse koffie zetten om mee te nemen en dan kom ik eraan

rij ff naar ht , neem je savie mee , ik heb alles om hem te starten , alleen je humpack ff opladen .
neem ik ook de blokken mee ;)

Heb al besloten vandaag andere dingen (lees thuis) te doen met me meissie.. Dus ik sla HT dit keer even over. Maar ga d'r zeker een keertje heen (al dan niet vaker) met de savvie :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back