Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Inladen gaat!

top !

Heb al besloten vandaag andere dingen (lees thuis) te doen met me meissie.. Dus ik sla HT dit keer even over. Maar ga d'r zeker een keertje heen (al dan niet vaker) met de savvie :)

top!

Kwam net mijn nest uit dat je smste heb net gegeten.Baja hangt aan de tiet.Ga me aankleden,haartjes kammen verse koffie zetten om mee te nemen en dan kom ik eraan

top!

baby nog in da buik dus :p

ik ga zo rijden , ik verveel me :| ;)

ik heb hier een paar fotos ook effe de label van de graupner stops gemaakt

ff6ecj.jpg

2epu3v8.jpg

qrxmv5.jpg

En hoppa, weer thuis van HT :cool:
Echt een superdagje gehad, ouderwets gezellig :D

En veel, heeel veel gereden, 6 tankjes :cool:
(junkie bedankt voor de gasolina ;)

Na drie rondjes een complete achterband aan flappen gereden :razz:
De paddles van Snoeksel eronder geschroeft en knallen maar weer.

Thanks Snoek :cool:

HT blijf dah bomb :bye:

*kijkt uit naar de junkie movies :cool:

Was zeker een topper , wat was dit weer ouderwets gezellig en ook weer heerlijk om met da baja's te rossen :cool:

we hebben er samen gewoon 5 liter doorheen gezogen :p

corby van batterijen voorzien ,zodat ook kon rijden met wat puf in zijn zender ;)

gelukkig had ik mijn baja koffer /spares bij me dus kon ik de kinderziektes ter plekke verhelpen wat de vorige eigenaar verzuimd had .

maar ik wist nu ook zeker dat de vorige eigenaar er veel rustiger mee gereden had , want bij hem waren de borgpennen voor de extenders niet losgekomen , bij mij dus wel , aan beide kanten ;)

siggy heeft nog even mijn baja afgesteld , dus staat weer helemaal toppie , rijd perfect erg blij mee .

was weer erg gezellig , was ook nog wat ach volk aanwezig , dus langzaam verplaatst de ach zich naar ht ;)

kan niet wachten op volgend weekend !!

filmpie in da upload

Graag gedaan :cool:

Was zeker een topper , wat was dit weer ouderwets gezellig en ook weer heerlijk om met da baja's te rossen :cool:

we hebben er samen gewoon 5 liter doorheen gezogen :p

corby van batterijen voorzien ,zodat ook kon rijden met wat puf in zijn zender ;)

gelukkig had ik mijn baja koffer /spares bij me dus kon ik de kinderziektes ter plekke verhelpen wat de vorige eigenaar verzuimd had .

maar ik wist nu ook zeker dat de vorige eigenaar er veel rustiger mee gereden had , want bij hem waren de borgpennen voor de extenders niet losgekomen , bij mij dus wel , aan beide kanten ;)

siggy heeft nog even mijn baja afgesteld , dus staat weer helemaal toppie , rijd perfect erg blij mee .

was weer erg gezellig , was ook nog wat ach volk aanwezig , dus langzaam verplaatst de ach zich naar ht ;)

kan niet wachten op volgend weekend !!

filmpie in da upload
Wij gaan nog even praten,want heb weer dingen gezien van je ;)

Zo...
net terug uit de JoeNaaithetSteeds :usa

Bij Edward een nieuwe motor gekocht voor mijn Savage. :cool:

HPI15201-2T.jpg

:thumbsup: goed bezig Bart :thumbsup:

@ Gorby ook gezellig dat je er was,je hebt #%^$?$&#%^meer gereden met je retro bak,als ik met de Baja.
Kekke 1:1 trouwens

Laatst bewerkt:
@Junkie:
Ik heb op de terugweg naar huis besloten géén Baja meer te kopen :nooo:
Dat hoofdstuk laat ik dicht en ga het geen vervolg meer geven.:bye:

Mijn Savage is leuk genoeg om te Crashen&Bashen op HT.
Heb daar nog genoeg spareparts voor en straks met het nieuwe 4.6 Block erop, weer meer dan genoeg powerrrrrrr :D

@ Snoekie:
Bedankt voor de koffie en koek!
Ook voor het "bewaren" van mijn stalen spurtandwiel. ;)

@ Siggy:
Thanks voor de check van de setup van m'n MiniMag.;)

@Gorby:
Ik heb hier nog een paar nieuwe onderdeeltjes voor je Marder gevonden in het magazijn...:D

Vandaag weer ff heerlijk een paar vluchtjes gemaakt bij ACH met de Extra en naar het geweld van Kris zijn bigscales kunnen luisteren........wauw wat een kisten...........

Hmm... misschien toch de Savvie inruilen voor een Baja? Wat een geweld mannen! Leuk om te zien :)

koop gerust een baja , het rijden houden we erin , afgewisseld met wat gevlieg .

als je hem nieuw koopt , heb je een leuk bouwproject , is echt heel leuk om te doen , maar wil je centen besparen kun je beter een goede gebruikte kopen , die vind je rond de 650E .

het rijden ermee is idd ook schitterend en ook erg gezellig met mederijders ;)

@Junkie:
Ik heb op de terugweg naar huis besloten géén Baja meer te kopen :nooo:
Dat hoofdstuk laat ik dicht en ga het geen vervolg meer geven.:bye:

Mijn Savage is leuk genoeg om te Crashen&Bashen op HT.
Heb daar nog genoeg spareparts voor en straks met het nieuwe 4.6 Block erop, weer meer dan genoeg powerrrrrrr :D

ik snap het , en een savie is ook prima , heerlijk karretje , en de baja , die komt vanzelf wel weer ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back