Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
zeker netjes , wel iets meer gebruikt denk ik , maar ook meer geupgrade .
dus spikkel , ik zeg ophalen die handel :p

Hahaha... Nee, zo snel zal het niet gaan. Eerst eens goed overdenken.
Als ik een Baja koop, gaat de Savvie wel de deur uit.

Eens zien of ik er over een maandje ofzo nog zo overdenk.. :)

Goed hoor, alleen een beetje dampig en frisjes.
Weer zo een saai FPV filmpje ( kijk even op 1 min )

Laatst bewerkt door een moderator:
Erg Nijs! Ik wist niet dat graupner die dingen maakte.. Thnx! Ga even wat bestellen en binnenkort aan de knutsel :)

Mannen ik weet dat jullie niet meer vliegen maar heb eindelijk de hand kunnen leggen op 1 van de laatste Junkie video's :-)

( is bedoeld als grapje hoor ! , niets serieus ! )

:teacher: Tsjonge jonge jonge Junkie, kan je nou niet eens uitkijken gast, man man hoe vaak is er nou al tegen je gezegd niet achter de hekken te vliegen, en geen vluchten door de pits te maken :mad:

:mrgreen:

@freijn
:thumbsup: :p ;)

Saaaaaaaaaaaaai Frank..

Probeer dit anders eens uit :lol:

Ik heb al je 11 november snoep opgevroten ......

(Dat jochie om 2:45 is echt wáánzinnig leukkk :rolling:

Iemand interesse in een Spitfire MK V, compleet met YS52 4takt motor, servo's en intrekbaar landingsgestel.

Mag weg voor 250 euro. (eerst de ACH'ers en de HT'ers(valt wat aan de prijs te doen offcourse).. dan het forum)

321271_301537699858016_100000053647752_1300637_444039556_n.jpg

niet zo junkie plagen he !! :p

ik ben al genoeg gestraft :) wat me eigenlijk wel bevalt , gaan de oogjes weer open voor andere leuke hobby's :thumbsup:

ook een extra set banden met velgen voor/achter heeft besteld , paddles achter en voor die banden alla snoek , zodat ik de huidige set voor gras kan gebruiken en de nieuwe set is ideaal voor ht .

welk type bougie moet ik bestellen bij pitstop ? , zijn er zo belachelijk veel :eek:

ik ben al genoeg gestraft :) wat me eigenlijk wel bevalt , gaan de oogjes weer open voor andere leuke hobby's :thumbsup:

ook een extra set banden met velgen voor/achter heeft besteld , paddles achter en voor die banden alla snoek , zodat ik de huidige set voor gras kan gebruiken en de nieuwe set is ideaal voor ht .

welk type bougie moet ik bestellen bij pitstop ? , zijn er zo belachelijk veel :eek:

Vonk-Kaars :razz:

Iemand interesse in een Spitfire MK V, compleet met YS52 4takt motor, servo's en intrekbaar landingsgestel.

Mag weg voor 250 euro. (eerst de ACH'ers en de HT'ers(valt wat aan de prijs te doen offcourse).. dan het forum)

321271_301537699858016_100000053647752_1300637_444039556_n.jpg

Staat ie nou nog op de bank?
Dat had ik laatst ook gedaan met een P40, rechtop gezet in de woonkamer, mooi dat er een lag prut uit was gelopen.

* memorabele woorden*

[electro rules]

:p

Ik heb de bovenste de ngk cmr7h.
Niet teveel bestellen he

Laatst bewerkt:
Hoe zou het de vliegers vergaan zijn :rolleyes:
Zo, ook weer terug van een hele dag in The Middle of Nowhere. :? En in dergelijke uithoeken hebben ze nu eenmaal geen geavanceerde technologie als interwebs via de telefoon. Je mag daar al blij zijn als je überhaupt kunt bellen. :(

Erg gezellig gehad (te) veel gelachen, veel vliegkunsten gezien en gedaan. En natuurlijk... Heerlijk met de groep misdragende stuntvliegers wezen eten. :D :yes:

*gaar is en vlak gaat* :sleepy:

Staat ie nou nog op de bank?
Dat had ik laatst ook gedaan met een P40, rechtop gezet in de woonkamer, mooi dat er een lag prut uit was gelopen.

* memorabele woorden*

[electro rules]

:p

Lol, nee als ie nog op de bank zou staan, zou ik al lang ruzie gehad hebben thuis.. haha.

Overigens..
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd > ;)

Ik heb de bovenste de ngk cmr7h.
Niet teveel bestellen he

inhouden is niet aan mij besteed :)
ook niet aan jou , want jouw lijstje bestel ik voor je mee ;)

Zo, ook weer terug van een hele dag in The Middle of Nowhere. :? En in dergelijke uithoeken hebben ze nu eenmaal geen geavanceerde technologie als interwebs via de telefoon. Je mag daar al blij zijn als je überhaupt kunt bellen. :(

Erg gezellig gehad (te) veel gelachen, veel vliegkunsten gezien en gedaan. En natuurlijk... Heerlijk met de groep misdragende stuntvliegers wezen eten. :D :yes:

*gaar is en vlak gaat* :sleepy:

lol , geen internet verbinding in neanderthaler city ;)

Ben trouwens blij dat het nieuwe veld al klaar is. Stel je voor dat het gras nu nog moeten groeien enzo. Dan had het zeker volgendjaar geworden:hammer:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back