Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Was een topdag vandaag, heel erg gezellig weer en leuk om iedereen weer te zien en te spreken :yes:
Het niveau is duidelijk een stuk hoger dan vorig jaar en in de puntentelling was dat te zien... iedereen zit heel dicht bij elkaar. Dat wordt dus erg spannend dit jaar.

Kortom, geslaagde dag met als afsluiting Soep, Saté en Dame Blanche :thumbsup:

---gaat nu weer gaar lopen zijn op de bank---

@ de wedstrijd vliegers : hoeveelste zijn jullie geworden???? voor het eten hebben jullie 10 punten de man hoor/lees ik,:D maar over het vliegen lees ik niks :confused:

Niels: 2de in de A
Erik: 1ste in de B
Jasper: 5de in de B
Sleur: 5de in de C
Phil: 6de in de C

Punten lagen superdicht bij elkaar... paar punten meer en je stond zo een paar plaatsen hoger :yes: We kunnen dus weer aan de bak :banana:

Phil wat doe je nou? We hadden toch afgesproken dat je Sleur zou verslaan?

Tsja... 6 punten verschil op 600 punten ofzo :hammer: Volgende keer knallen :yes: En diegene die rijdt verliest... :yes: Is een ongeschreven wet in de F3P. :p Volgende keer rijdt Sleur dus :rolling:

Laatst bewerkt:
De huwelijksnacht:

Hij: Eindelijk, hier heb ik zolang op gewacht !
Zij: Wil je dat ik ooit wegga ?
Hij: NEE. Ik durf er niet eens aan te denken...
Zij: Hou je van me ?
Hij: Natuurlijk. Heel veel !
Zij: Heb je me ooit bedrogen ?
Hij: NEE. Waarom vraag je me dat ?
Zij: Wil je me kussen ?
Hij: Elke keer als ik de kans krijg !
Zij: Zul je me ooit slaan ?
Hij: Ben je gek ? Zo iemand ben ik niet !
Zij: Kan ik je vertrouwen ?
Hij: Ja lieverd....
Zij: Lieve schat !

.....en na 30 jaar huwelijk lees je hem van onder naar
boven.

Wat is de Nederlandse Taal toch mooi en soms zo Simpel!

JHAAAAA!! goedemorgen , junkie totaal gaar , en heb me toch een berg ht spierpijn :eek: :p en zo hoort het , op ht doe je tenminste nog wat aan sport ;)
*nog na geniet *

spijker ; vanavond een pb terug , nu druk met de sleur v/d dag , genaamd werken :)

Ook goedemorgen, ben ook aardig gaar. Gisteren was toch wel een erg lange dag geworden, maar het was het wel waard allemaal :yes:

Nu lekker werken :banana:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back