snoeksel
Forum veteraan
Zit in een winterdip,nergens geen zin an gaar lamlendig etc etc etc.Ga teveel met jouw om de laatste tijdGa nou eens allemaal gewoon werken !!
Ja,ook jij knalgeest !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zit in een winterdip,nergens geen zin an gaar lamlendig etc etc etc.Ga teveel met jouw om de laatste tijdGa nou eens allemaal gewoon werken !!
Ja,ook jij knalgeest !
Zit in een winterdip,nergens geen zin an gaar lamlendig etc etc etc.Ga teveel met jouw om de laatste tijd
Nu ben ik dus heel benieuwd hoeveel meer high-end Cisco verwacht t.o.v. de Samsung Galaxy S II met dual core 1.2GHz CPU en nauwelijks iets geconfigureerd. :?I do not see the "Connect Using the Internet" (VoIP) audio option. How can I use VoIP?
If the “Connect Using the Internet” (VoIP) option does not appear for you, then your device is not supported by our VoIP solution at this time. This could happen with older devices with lower performance processors, most new high-end devices support VoIP.
Da's grappig, vorige week kon het nog wel volgens de verkoper.Can I share video from my Android device?
No, currently this is not a feature available for Android devices.
Probeer het hier eens.Weet iemand nog een shop voor scalpel onderdelen?
Mischien dat 1 van de rijders hier nog wat heb liggen?
Ik zoek dit
![]()
En dan ook nog de 2 paaltjes voorop om de kap mee vast te zetten
Kansloos die investering,je had beter je centjes in een andere auto kunnen stoppen.Iets met inpulsief koopgedragMischien dat 1 van de rijders hier nog wat heb liggen?
Ik zoek dit
![]()
En dan ook nog de 2 paaltjes voorop om de kap mee vast te zetten
Ja, ik zit ook in twijfel nu, nergens zijn meer parts te krijgen.
Kansloos die investering,je had beter je centjes in een andere auto kunnen stoppen.Iets met inpulsief koopgedrag:rolling:.Je zou die spullen eigenlijk gratis moeten krijgen,niemand rijdt er nog mee
Ja, precies. Net als stoomtreinen. Prachtige techniek maar geen onderdeel meer voor te krijgen.zit hem niet gek te maken
hij loopt te dollen hoor knalgeest , de scalpel is een mooi stukje techniek![]()
Waarom heb je hem weg gedaan dan,ik wil hem behoeden om iets op te knappen wat eigenlijk zinloos is.Dat doet ie met zijn 1:1 ook al :rolling:zit hem niet gek te maken
hij loopt te dollen hoor knalgeest , de scalpel is een mooi stukje techniek![]()
____
| =|
+-" "-+
| == =|
+-" == ="-+
|= == = |
+-" == = "-+
__| = ______ ===|__
| == = |####| == =|
+-" == |====|---. ="-+
|=== = =| | X | == |
+--" = = = "----"---"= "--+