Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, voor sommige helaas wel. :yes: :? En er zijn er genoeg die zichzelf of de situatie overschatten. En natuurlijk gaat dat goed, tot het een keer wel mis gaat. Dan is er helemaal geen veldje meer. :bye:
Even lekker gereden zondag,op een gegeven moment blijft mijn gas hangen.Zet de Baja uit,probeer het op te lossen dacht dat het goed was,Bij het starten Baja schiet vol gas weg,gelukkig uit kunnen zetten met de KILL SWITCH.Banden omgeruild met Siggy en niet meer rijden klaar.Hoe jammer ik het ook vond.
Dus Spikkel eerst je examen doen(BAJA is ook een Bigscale)en op HT gelden toch zeker ook min 1 regels

Jij bent echt van het padje af he.
Als je vliegtuig/auto niet naar behoren werkt,als je denkt dit wordt spannend hebben ze mij geleerd,bij twijfel
NIET DOEN ongeacht wat.Waar wij mee rijdt/vliegt,bij twijfel niets doen.Stukje zelf verantwoording

Laatst bewerkt:

precies , dat het even duidelijk mag wezen dat sleur hier loopt te rellen , hij neemt direct de taak van knalgeest op zich ;)

ik hoor het allemaal wel ,en zie wel hoe de regels zijn op het nieuwe veld , dan zal ik me ook even opnieuw voorstellen , en opnieuw examen doen .

tot dan :bye:

Hey Vinni,

was ff een bliksembezoek na het wokken, 5 euro komt wel.Moest weer op tijd weg; niet heel lang thuis, dus vroeg naar bed:D
Vandaag de El Bandito ophalen en morgen of Vrijdag de Lembeck............2 bigscales, dus voorlopig ff genoeg.......:cool:

toch gelijk gister (dinsdag) je bent en blijft een buitelander :Dlol

Als je vliegtuig/auto niet naar behoren werkt,als je denkt dit wordt spannend hebben ze mij geleerd,bij twijfel
NIET DOEN ongeacht wat.Waar wij mee rijdt/vliegt,bij twijfel niets doen.Stukje zelf verantwoording

verantwoording modus aan ,

ikke ook , ik ga pas met mijn baja weer rijden als de failsafe naar behoren werkt , doodeng als je baja er volgas /stuurloos vandoor gaat .

v/d week ff regelen , straks weer druk met zwemmen , morgen weer aan de harde arbeid :cool::cool::cool:

Joh als je bij een club gaat gelden er regels klaar.Ongeacht welke club voetbal,turnen hockey vlieg of autootjes rijclub.Wil je je niet aan de regels houden klaar,niet zeuren en opzouten en je eigen ding doen.Tis toch niet zo moeilijk :D.In dit geval rijdt of vlieg je wel met projectielen

Laatst bewerkt:
Joh als je bij een club gaat gelden er regels klaar.Ongeacht welke club voetbal,turnen hockey vlieg of autootjes rijclub.Wil je je niet aan de regels houden klaar,niet zeuren en opzouten en je eigen ding doen.Tis toch niet zo moeilijk :D.In dit geval rijdt of vlieg je wel met projectielen

+1 ;)

En nu ophouden met dat slappe gezeur en moraalridder gedrag :n00b:

* eten gaat en daarna het verse rubber op de baja velgen schroeven :cool:

ikke ook , bijna dan :) pakketje verzonden vanuit pitstop , zal morgen wel komen , terwijl het hele gezin werkt en er niemand thuis is :-|

zal ff briefje plaatsen dat ze het bij de gepensioneerde overburen afgeven :p

dus snoek , de servo is on his way .

Ik heb nog nooit op het padje gezeten, maar denk dat je de verkeerde kwoot quote :p

*koffie op heeft en zo de MACH onveilig maken gaat met de rontgenstralen wagen*

Iemand toevallig nog een setje beadlocks liggen?
Schroef net de oude banden eraf en zie dat ze totaal gebroken zijn :shock:
Paar pagina's terug poste je zelf iets op marktplaats,spuuglelijke velgen volgens Junkie and Myself.Dat waren echte beadlocks

Ik heb nog nooit op het padje gezeten,

*koffie op heeft en zo de MACH onveilig maken gaat met de rontgenstralen wagen*
Zullen ze blij mee zijn ;)

Iemand hier nog intresse in,moet alleen een nieuw koelvinnetje op

DSCF0429.jpg

DSCF0427.jpg

Lekker aan de opruim in de hobbykamer.Extra plankjes gemaakt weet alleen nu niet meer waar ik moet beginnen.
DSCF0425.jpg

Nee de bandjes gaan weer op de velg,moet alleen even inserts voor de voorbanden bestellen :mad: :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back