Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
je komt maar gewoon , nu je eindelijk de kans hebt , dat werken van jouw is echt ff "te":? ,wou je vrouw in een fila wijk wonen met 3 auto's voor de deur ? dan snap ik het wel ;) , hoeveel banen heb je eigenlijk ?

Zo , na vandaag reeds 56 uur gewerkt deze week , dus eigenlijk al ruimschoots klaar :mrgreen: maar moet nog drie dagen :-?

Ik heb toch sterk het idee dat mijn baas die profeet gelooft , die voorspelt dat de wereld ophoud met bestaan na dit jaar :lol:

Ik heb gewoon maar één baan hoor , Junkie :D

Ik kom zondag wel hoor , ik zal de batt. opladen een ff een chokehendeltje op de carb monteren (start iets makkelijker) ;) :D

Ruilen tegen een zwarte ik heb niks met bling bling

DSCF0430.jpg

Kan je er wat mee Pieter anders verdwijnt die video kaart in de prullenbak :D

Burp ik heeft wel intresse in een killswitch.

ff pb'tje naar burp sturen , hij kijkt hier niet meer zo vaak ;)

Zo , na vandaag reeds 56 uur gewerkt deze week , dus eigenlijk al ruimschoots klaar :mrgreen: maar moet nog drie dagen :-?

Ik heb toch sterk het idee dat mijn baas die profeet gelooft , die voorspelt dat de wereld ophoud met bestaan na dit jaar :lol:

Ik heb gewoon maar één baan hoor , Junkie :D

Ik kom zondag wel hoor , ik zal de batt. opladen een ff een chokehendeltje op de carb monteren (start iets makkelijker) ;) :D

mooi , tot zondag :p

Ruilen tegen een zwarte ik heb niks met bling bling

DSCF0430.jpg

:D

zegt hij nu :shock: , heb ik vanmiddag mijn nieuwe zwarte net gepolijst :-|

Zoh, ik ben er klaar voor :n00b:

2011-11-09214621.jpg

WHHAAa , MOOI :p

ik ben nog lang niet zover , dus ben blij dat we zondag gaan rijden , heb ik zaterdag nog wat tijd voor den baja :D

zo , weer heerlijk gezwommen , gaat steeds vlotter , er is een apart gedeelte afgezet voor de snelle jongens , en daar dobber ik nu ook ;)

we overwegen nu ook de maandag erbij te pakken , dan gaat het nog sneller met de conditie en het goddelijke lijf nog strakker te krijgen :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back