Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tja, het is gebruikelijk dat we elkaar voorstellen op dit draadje ;) Het feit dat Burp jou kent zegt niets.. :lol:

Ben ook wel benieuwd naar Mokie geworden nu... :yes:

mm. ik ben Charl. 32 jaartjes en zzp in de altijd gezellige bouw.

Ben sinds 2 jaar lekker aan het hobby's met brandstof auto's. Eerste een hpi mt2 bouwpakket en de tweede een savage 4.6. En er valt nog een hoop te leren!!

Zo goed 5p1k3? en de rest? Mag ik nu ook af en toe wat zeggen op jullie draadje?? heheh

Ben sinds 2 jaar lekker aan het hobby's met brandstof auto's. Eerste een hpi mt2 bouwpakket en de tweede een savage 4.6. En er valt nog een hoop te leren!!

Zo goed 5p1k3? en de rest? Mag ik nu ook af en toe wat zeggen op jullie draadje?? heheh
Kom zondag ook naar Alkmaar weten we gelijk wie we voor ons hebben en of je een beetje stom kan lullen(Is nml een vereiste)

Heel goed.. Je leert snel inderdaad :yes: :hammer:

@Gorby: je hersens werken weer eens te traag zie ik? Kijk hierboven. Mokie aka Carl stelt zichzelf net voor man.

@Mokie: Welkom :-). Wil je weten wie wij zijn? Er zijn heel wat draadjes van ons hier op het forum (deel 8 inmiddels alweer). Onze voorstellen staan in de voorgaande draadjes.. Succes met opzoeken :mrgreen: :lol:

mokie Ik heb je weer een privébericht gestuurd

mokie Ik heb je weer een privébericht gestuurd

Ga je dat nu elke keer zeggen? :hammer:

Als je gewoon even rechtsbovenin kijkt, zie je daar vanzelf een 1 (of hogere getallen) staan.. dat impliceert
dat er een pm gestuurd is (en andere redenen).. ach, wat zal het.. :murder:

@Gorby? Neem je zondag ook een vliegtuigske mee naar Alkmaar?

Heel goed.. Je leert snel inderdaad :yes: :hammer:

@Gorby: je hersens werken weer eens te traag zie ik? Kijk hierboven. Mokie aka Carl stelt zichzelf net voor man.

@Mokie: Welkom :-). Wil je weten wie wij zijn? Er zijn heel wat draadjes van ons hier op het forum (deel 8 inmiddels alweer). Onze voorstellen staan in de voorgaande draadjes.. Succes met opzoeken :mrgreen: :lol:

Ja ga gelijk beginnen met opzoeken.
Wat dat stom lullen,dat lukt me wel.

tuurlijk , nu mag je wat zeggen ;)

ikke ook zzpér , ik schilder er wat op los .

je 3e auto word vast een baja :cool:

welkom ;)

ik zie trouwens nog meer verse namen .

er word weer gereden en er verschijnen gelijk weer nieuwe namen ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back