Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eerste consult is altijd gratis. :yes: Daarop volgende consults €85,00 met een maximum tijdsduur van 1 uur per consult. 8O Ik ben bij geen enkele verzekeringsmaatschappij een overeenkomst dus geen vergoeding via de ziektekostenverzekering. :mrgreen:

Rest niet veel meer dan RESPECT :worship:

+10 gemeend ik weet hoe moeilijk het is om dit uit te spreken :worship:

Hallo ik ben Snoeksel,ook zzper en stukadoort wel eens wat.Ben ik zondag ook welkom met de Baja en de koek en de koffie :D.
Net terug van de Mach en was weer erg gezellig.
Pieter top dat je er was :thumbsup:
Met de stabilisatie stangetjes op de rally dondert ie niet meer om,meer rondjes gereden als BEMBEMBYM :banana::banana::banana:

Laatst bewerkt:
KUNNEN HULLIE GASTEN DIE IN ALKMARIA GAAN TUFFEN NIET EEN EIGEN TOPIC OPENEN? :evil:

En gelijk een topic om daar allemaal te melden dat je PB's hebt gestuurd en nog geen antwoord hebt gehad. :? :hammer: :bye:

Oh ja, ik ben Sleur en je grootste nachtmerrie. Komt omdat ik dol op sex ben maar het zelden tot nooit heb. Noodgedwongen lik ik dus aan clubgenoten. 8O :rolling:

En nu weer serieus... :yes: Was gezelli vanavond. PB ging lekker rond met zijn tapijtklevertje. Soms een beetje onder de voet gereden maar ja, dat heb je ook met modelwegpiraten. Jammer dat-ie aan het einde lek reed en we nog even een band moesten vervangen. :mrgreen: :D

KUNNEN HULLIE GASTEN DIE IN ALKMARIA GAAN TUFFEN NIET EEN EIGEN TOPIC OPENEN? :evil:

En gelijk een topic om daar allemaal te melden dat je PB's hebt gestuurd en nog geen antwoord hebt gehad. :? :hammer: :bye:

Oh ja, ik ben Sleur en je grootste nachtmerrie. Komt omdat ik dol op sex ben maar het zelden tot nooit heb. Noodgedwongen lik ik dus aan clubgenoten. 8O :rolling:
Krijg lekker last van je shoarma joh,en ga lekker op het ach forum kloten :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back