Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat was meestal het probleem met die auto's... :yes:
Zo is Hoogtij ook ten onder gegaan :cry:

ach probleem ? die lagers van siggy zaten er al heel lang in , dus die mochten wel is vervangen worden .
ik had nooit problemen met mijn baja .

ht zal ook wel blijven hoor , beetje afwisselen allemaal ;)

ach probleem ? die lagers van siggy zaten er al heel lang in , dus die mochten wel is vervangen worden .
ik had nooit problemen met mijn baja .

ht zal ook wel blijven hoor , beetje afwisselen allemaal ;)

Nee, Baja is superrrrrrr. Probleem was alleen dat niemand meer ging rijden toen, speelde misschien ook wel mee dat DTS niet doorging. Eerst maar even aanzien hoe hecht het clubje blijft... misschien koop ik dan ook weer een Baja o.i.d. :yes:

N-avond...

Las ogen,opgelopen in warp zone vorige week.:D

Kan ik iemand nog blij maken met een asus m2n-mx se mobo met processor en koelert,anders gaat ie de kliko in.

Ja hoor, mij kun je nog wel blij maken met een asus m2n-mx se mobo met proc en koeler (leuk voor een servertje).

En junk? Maak ik je nu blij schatje? Check de biedende naam;

Marktplaats.nl > hpi baja 5b - Hobby en Vrije tijd - Modelauto's | 1:5 tot 1:12

Marktplaats.nl > hpi baja - Hobby en Vrije tijd - Modelauto's | 1:5 tot 1:12

Nee, Baja is superrrrrrr. Probleem was alleen dat niemand meer ging rijden toen, speelde misschien ook wel mee dat DTS niet doorging. Eerst maar even aanzien hoe hecht het clubje blijft... misschien koop ik dan ook weer een Baja o.i.d. :yes:
Gewoon lekker onroad gaan rijden. Sfeer is prima. Zowel 's zomers als 's winters goed te doen. 's Zomers lekker buiten in Heemstede raggen. Als je er zin aan hebt leuke (club)competities. Geen vuile vingers, altijd makkelijk parkeren etc. ;)

Mijn ervaring met dit soort verkoop is die gast bellen, zeggen dat je vanavond even komt kijken en op locatie gewoon harde flappen trekken en dan zeggen dat je er dat voor over hebt en nu het meeneemt. Fysieke aanwezigheid van geld doet nu eenmaal veel met mensen die om geld verlegen zitten. :yes:

Mijn ervaring met dit soort verkoop is die gast bellen, zeggen dat je vanavond even komt kijken en op locatie gewoon harde flappen trekken en dan zeggen dat je er dat voor over hebt en nu het meeneemt. Fysieke aanwezigheid van geld doet nu eenmaal veel met mensen die om geld verlegen zitten. :yes:

Snap ik en ben daar ook wel een voorstander van. Maar eerst maar even kijken hoe dit uitpakt :).

Mede doordat het een reaktie oproept hier thuis, die ik nog even wil vermijden ;)

Ik ga voorlopig even sparen voor een baja,en dan met de scalpel wat indoorrijden. Gaat ook om de leuke avond uit naar haarlem.

baja, is het gewoon helemaal ben ik wel achter.

Ik ga voorlopig even sparen voor een baja,en dan met de scalpel wat indoorrijden. Gaat ook om de leuke avond uit naar haarlem.

baja, is het gewoon helemaal ben ik wel achter.

Ja? Weet je het zeker? Mijn Savage is vanaf morgen te koop hoor, compleet met (35Mhz) zender en ontvanger en starterset bestaande uit gloeiplug starter, knijpfles, sleutels etc voor weinig ;-). Gaat morgen avond het te koop forum op (wil er morgen eerst zelf nog mee karren).

Ja? Weet je het zeker? Mijn Savage is vanaf morgen te koop hoor, compleet met (35Mhz) zender en ontvanger en starterset bestaande uit gloeiplug starter, knijpfles, sleutels etc voor weinig ;-). Gaat morgen avond het te koop forum op (wil er morgen eerst zelf nog mee karren).
Pas je op voor gezeur over die 35MHz zender als je hem erbij doet? Voor je het weet, is je verkoopdraadje 5 pagina's lang.

Laat je niet leiden door het leuke, denk goed na over wat je graag zou willen op langere termijn. Het is net als bij vrouwen: Liefde maakt blind, als je getrouwd bent gaan je ogen pas open. :? ;)

Aha, daarom zijn de meeste mannen van tussen de 35 en de 40 dus aan het scheiden van hun vrouw. Ze zoeken een kerel ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back