Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
slaaptekort
  • Moeite met functioneren
  • Geen eetlust
  • Geen zin in sex
  • Depressieve gevoelens
  • Stemmingswisselingen
  • Minder weerstand
  • slap ouwehoeren

lekker gevlogen vandaag 2 vluchtjes lang, formaat van het veld is prima, alleen bij het 3e vluchtje ontdekt dat de grond toch echt te hoog zit................wel weer wat meer ruimte in de hangar, dat dan weer wel............:rolleyes:

lekker gevlogen vandaag 2 vluchtjes lang, formaat van het veld is prima, alleen bij het 3e vluchtje ontdekt dat de grond toch echt te hoog zit................wel weer wat meer ruimte in de hangar, dat dan weer wel............:rolleyes:

Fotoooooooooooo!

Nee, Baja is superrrrrrr. Probleem was alleen dat niemand meer ging rijden toen, speelde misschien ook wel mee dat DTS niet doorging. Eerst maar even aanzien hoe hecht het clubje blijft... misschien koop ik dan ook weer een Baja o.i.d. :yes:

koop maar vast dan ;) voor rond de 600 euromeijer heb je een prima bajalien :D

baja rijden blijft wel , ik heb het onbewust wel gemist , was een toptijd !

vliegen is leuk , maar een baja rijden ook , gewoon wat afwisselen , dan blijft alles leuk , ik vind werken /poetsen/ sleutelen aan een baja vele malen leuker dan pielen aan een vliegtuig .
door de klap in mijn smoel van de club ben ik wakker geschut om weer te gaan rijden :murder: , was zo wie zo van plan weer een baja te kopen , maar had dat laatste zetje nodig ;)

siggy; uit nood kun je ook een dagje de plastic clutchbellholder gebruiken ,daar schuif je de lagers ook makkelijk in .

N-avond...

Ja hoor, mij kun je nog wel blij maken met een asus m2n-mx se mobo met proc en koeler (leuk voor een servertje).

En junk? Maak ik je nu blij schatje? Check de biedende naam;

Marktplaats.nl > hpi baja 5b - Hobby en Vrije tijd - Modelauto's | 1:5 tot 1:12

Marktplaats.nl > hpi baja - Hobby en Vrije tijd - Modelauto's | 1:5 tot 1:12

lol , goed bezig , iedereen aan de baja en niet meer wegdoen , dat zijn de regels :p

ik heb hier een doos vol nitroblokken , ik neem ze morgen mee ;)

lol , leuk voor da winter on ice :cool:

ik zei toch dat je ging crashen :rolleyes: ;)
ik blijf daar voorlopig nog even weg , veel te gevaarlijk op het veld :-| ;)

BYM, nog gelukt?

bij mij wel , zelfs onder invloed :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back