Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Of ander vreetwerk,ja kan het welHahaha, en een plak cake ter compensatie zeker.![]()
Gefeliciteerd daarmeeherstel ; weggepest is een groot woord , maar ik ben gewoon een beetje klaar met de club na wat er gebeurd is that's all ,er is gewoon een knop omgezet , en ik krijg die knop niet meer om , ben klaarblijkelijk geen clubmens .
feit is wel dat er een aantal mensen tegen me zijn , dat is voor mij genoeg .
herstel ; weggepest is een groot woord , maar ik ben gewoon een beetje klaar met de club na wat er gebeurd is that's all ,er is gewoon een knop omgezet , en ik krijg die knop niet meer om , ben klaarblijkelijk geen clubmens .
feit is wel dat er een aantal mensen tegen me zijn , dat is voor mij genoeg .
Hey Junkie, ik hoop dat dit gevoel volgend seizoen bij je weg is en dat je dan weer heerlijk op het veld kunt genieten van je Bigscale'sIk wil die smokepump ook wel weer eens zien vliegen
Als het dan weer mooi weer wordt staan we toch weer allemaal lekker op het veld te vliegeren![]()
goeie morgen
iedereen gefeliciteerd dat hij weer wakker is geworden en t forum weer leest
gaat er nog iemand vliegen vandaag ?
Yep, met gele, rode en... Zwarte ballonnen. 8O :? Echt een grafstemming.Sfeervolle setting ook.
Yep, met gele, rode en... Zwarte ballonnen. 8O :? Echt een grafstemming.Ben blij dat ik niet in dat dorp woon.
(Vinni wel)
joop hoe laat ben je op t veld ?
lijkt mij erg mooi weer om tevliegen
rond 13.00![]()
joop hoe laat ben je op t veld ?
lijkt mij erg mooi weer om tevliegen
Sfeervolle setting ook.
Waar haal je dat carbon spul Pieterik lig al op bed. En een beetje over mijn slaap heen. Net nog een crbon plaat in de mal gelegd zodat die morgen gehard is.