Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, je lamineert het carbondoek op een glasplaat die ingewerkt is met mold release. Dan leg je de tweedeplaat glas erbovenop, en een gewichtje. Als je dan de dag erna de platen glas van elkaar haalt met een wiggetje, wil je geen 4mm glas hebben;) Dat breekt.

Ja, je lamineert het carbondoek op een glasplaat die ingewerkt is met mold release. Dan leg je de tweedeplaat glas erbovenop, en een gewichtje. Als je dan de dag erna de platen glas van elkaar haalt met een wiggetje, wil je geen 4mm glas hebben;) Dat breekt.
Nederland wordt steeds slimmer :D

Feest gaat niet door,er komt zoveel geweld vrij zegt moeders dus niet doen anders wordt de kleine wakker.Morgen om 10:00 uur maar een bakkie doen bij burp.Televee kijken en blu ray en batterijen ophalen ;)

*Koffie weer zelf heeft opgedronken*

Gefeliciteerd allemaal.

**kuch,proest,kots :(

door de griep geveld is :murder:

nou , ik ben ook niet helemaal top , ga zo ook ff mijn nest in , moet vanavond nog naar de weiver ,daar speelt de kift , wel grappig .

morgen zien we wel , ik denk dat er weinig rijders gaan , en ik heb floor ,dus moeten we toch verplicht gaan rijden dan liever in de buurt ;)
en anders lekker de ganzen dag bankhangen/.offertes maken , spreekt mij ook wel aan :p

Zo de oudtste naar kinderverjaardag,kleine ligt te slapen lekker aan een pilsje.Vanavond de schokbrekers weer onder de baja,en zin heeft om te rijden morgen :D

*Koffie weer zelf heeft opgedronken*

Gefeliciteerd allemaal.
Je verdient het,om van je eigen koffie te genieten :murder:
Had niks meer gelezen dus dacht dat je naar de tannus moest,of ledenvergadering van de tannus,naar hockey met de kids of korfbal of,of,of jij hebt het altijd zo druk.Kom je morgen rijden regelen we het daar,krijg je van mij een bakkie ;)

Tsjonge, ze gaan een keer buiten rijden en ze liggen gelijk voor half dood. :?

Gelukkig kom ik wekelijks bij die muffe vliegclub en heb flink wat natuurlijke weerstand opgebouwd. Het is dus werk degelijk ergens goed voor. :yes: :rolling:

Tsjonge, ze gaan een keer buiten rijden en ze liggen gelijk voor half dood. :?

Gelukkig kom ik wekelijks bij die muffe vliegclub en heb flink wat natuurlijke weerstand opgebouwd. Het is dus werk degelijk ergens goed voor. :yes: :rolling:

nope , gaarheid/ziektes heeft niets met rijden te maken , door het harde werken heb ik tegenwoordig 2 dagen nodig om bij te komen , dus zondag avond rond 22;00u ben ik weer topfit ;)
een felicitatie waard dacht ik :p

De buurman morgen ook mee gaat met zijn savage,heb er zin an :D
Wie nog meer

we zien wel wie er morgen gaat /waar /hoelaat / hoeveel zieken en zwak misselijken er zijn :shock: ;)

ondanks dat ik gaar ben ga ik wel zo stappen/zuipen en vreten, ben benieuwd hoe ik morgen wakker word :rolleyes: ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back