Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tja...ik bedacht me later dat ik wat meer onderdeeltjes wilde hebben ;)
alles bij elkaar had me inderdaad een combi-korting opgeleverd,maar ook een grotere kans dat het pakket te groot/zwaar zou worden en dan zeker onderschept zou worden...
Valt over het algemeen wel mee bij hem.Qua onderschepping.Maar ja blijft gissen,je zal het van de week wel binnen krijgen :D

Laatst bewerkt:
De Baja op de keukentafel parkeert en de schockbrekers erop gaat zetten,waarschijnlijk ook zijn dochter mee neemt naar Alkmaar want die wil wel weer met de mini revo knallen :)

@ Baja friends:

Is er ergens op de internets een leuke site te vinden waar er goede voorbeelden zijn te vinden van alle zinvolle hop-ups voor een Baja ipv alleen maar "bling-bling" spullen?

Met name de aandrijflijn, schokbrekers, lijken mij zinvol om aan te passen t.o.v de standaard Baja en het zandvrij houden van je luchtfilter/trekstarter en het gas/rem stangen systeem is erg praktisch als je veel in het zand rijdt.

Van mij hoeft een Baja niet -tig kg zwaarder te worden door het aluminium wat geen toegevoegde waarde heeft, maar mooi "smoelt" ipv functioneel zijn ;)

@ Baja friends:

Is er ergens op de internets een leuke site te vinden waar er goede voorbeelden zijn te vinden van alle zinvolle hop-ups voor een Baja ipv alleen maar "bling-bling" spullen?

Met name de aandrijflijn, schokbrekers, lijken mij zinvol om aan te passen t.o.v de standaard Baja en het zandvrij houden van je luchtfilter/trekstarter en het gas/rem stangen systeem is erg praktisch als je veel in het zand rijdt.

Van mij hoeft een Baja niet -tig kg zwaarder te worden door het aluminium wat geen toegevoegde waarde heeft, maar mooi "smoelt" ipv functioneel zijn ;)
Ik lig eruit ;).Motor standaard,aandrijflijn standaard,wel andere shocks dat wel.Maar de nieuwe versie volstaan prima volgens mij.Outerwear hoezen overal om en je bent een aardig end op weg.Evt het gas/rem systeem van Yamahadude maar de meesten hebben het origineel,zou alleen de carb met lagers kunnen nemen,wordt mijn volgende aanpassing van de rest ben ik aardig standaard :yes:en is de baja wat aangepast :rolling: :mrgreen:

Laatst bewerkt:
"Bling-bling" is natuurlijk onwijs mooi,maar ook veel €€€ ;)

Geeft een carburateur met lagers een betere afdichting tegen zand?

0708-1_BB_Detail_25.JPG

Het schijnt beter te zijn met lagers erin.Heeft Junkie ook al eens bedacht ;)
Lagers die erin zitten zijn dicht geseald

Laatst bewerkt:
Spaarvarken-roze-met-eurobriefje-SXC-300x264.jpg

...deze moet nog ff vol :cool:
Ja en,het heeft toch geen haast.Het moet leuk blijven Bart,die bling bling zooi van mij heb ik ook niet in 1 keer gekocht.
Begin gewoon lekker weer met de Sav aan het rijden te krijgen en de rest komt wel.Gras is altijd groener bij een ander,laat je niet opnaaien :D

Hoe laat ben je in Alkmaar?
Ik ga morgen (ja, ik weet dat het zondag is) nog een paar uurtjes klussen.:shock:

Dat is dus wel heel goed voor mijn spaarvarken :cool:

Vandaag twee glasplaatjes 20x30 gescoord heeft, 6mm dik. Was het dikste wat hij had staan, dus even voorzichtig lossen dan maar .....

En solderen doe je met S39 toch?

0708-1_BB_Detail_25.JPG

Het schijnt beter te zijn met lagers erin.Heeft Junkie ook al eens bedacht ;)
Lagers die erin zitten zijn dicht geseald

tja , had ik zelf op de mark moeten zetten , helaas al gedaan door anderen , hebben ze vast op ons forum gezien ;)

bij mij toen wel , had ze er zelf ingemaakt , nooit last gehad van blijven steken , nu kun je de walbro's met lagers gewoon kopen.

en die bling hoeft niet , ik heb er ook niet veel bling op , alleen de alu draagarmen ,. de rest van de bling is nuttige bling , en laat het verder ook zo voorlopig , eerst lekker rijden ;)

zo , alles hangt aan de tiet , en we zien het morgen wel , ik hoop dat floor ook zin heeft om met autootjes te spelen .

tja , had ik zelf op de mark moeten zetten , helaas al gedaan door anderen , hebben ze vast op ons forum gezien ;)

bij mij toen wel , had ze er zelf ingemaakt , nooit last gehad van blijven steken , nu kun je de walbro's met lagers gewoon kopen.

en die bling hoeft niet , ik heb er ook niet veel bling op , alleen de alu draagarmen ,. de rest van de bling is nuttige bling , en laat het verder ook zo voorlopig , eerst lekker rijden ;)

zo , alles hangt aan de tiet , en we zien het morgen wel , ik hoop dat floor ook zin heeft om met autootjes te spelen .

De achter shocks er nog even op,en dan even aan de mini revo knutselen,voor de kleine meid morgen die eigenlijk ook wel mee wil

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back