Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
hier ook ff een bakkie tappen gaat uit mijn vol automatische siemens met vers gemalen bonen van segafredo , een felicitatie waard naar mij toe :cool:

knalgeest is zo wisselvallig als het weer ,en is niet af te richten ;)

bijbeunen :confused: waar zijn die mooie tijden gebleven voor je ? :)

zo , junkie = gaar als een bietje , dus zo even douchen om alle spieren weer even pijnloos te krijgen :) 1 voordeel , het is alweer bijna maandag :rolleyes: , gefeliciteerd daarmee allemaal :p

wie gaan er allemaal naar alkmaar ? , alleen snoekgeest ?
En zijn buurman

snoek , ik kom wel , heb geen zin om thuis te hangen .
neem mee een duistere buggy die iedereen zoek rijd , savage met picco engine en die suffe baja gaat ook mee ;)

geef ff die straatnaam , anders weet ik heels niet waar ik heen moet

snoek , ik kom wel , heb geen zin om thuis te hangen .
neem mee een duistere buggy die iedereen zoek rijd , savage met picco engine en die suffe baja gaat ook mee ;)

geef ff die straatnaam , anders weet ik heels niet waar ik heen moet
Zal ff zoeken voor je ;)
Hier dus Amethiststraat , Alkmaar .

Is redelijk in de buurt van het AZ stadion

Laatst bewerkt:
is toch een hele zinvolle mededeling, maakt duidelijk dat hij ff weg is van het forum en over de zin van het bestaan aan het nadenken is............:D
@Pieter Bas:
Een aantal pagina's terug had je nog wat zinvollere mededelingen over je forum-postings...het lijkt erop dat je dat alweer bent vergeten.:rolleyes:

Aan bovenstaande postings erger ik me inderdaad behoorlijk...
Slaat werkelijk nergens op!

1 uur ong,zullen ook wel een aantal electro karretjes zijn

mooie tijd , ik ben niet voorruit te branden ,dus 13;00u is prima .

heb alles nu in de huiskamer staan , dus nog even in de auto smijten , broodjes smeren ,enz .

ben benieuwd naar de playingfields aldaar .

kan ik ook ff checken of de dogfighter daar mooi kan landen zonder met zijn snoet in het zand te komen .
v/d week ff oppikken bij lynx , lijkt me een leuke wild vlieger .

vergeet niet de koffie !!!

ik heb ook nog wat lekkers voor jouw bij me ..:p

En ik ben overtuigt :cool:

later in het filmpje zie je waar ze voor bedoeld zijn :p niet geschikt voor het veld dussssss

Laatst bewerkt door een moderator:
Als ik die baja start,ga ie meteen vol gas.Ik kom er even niet meer uit.Iemand enig idee.

lekker dan , kom je nu pas achter ?

je gas/rem ff nakijken lijkt me ? zal niet zo ingewikkeld zijn .
je gas rem reversen ?

geen idee ,moet ik er voor staan , kunnen we in alkmaar wel doen als je er niet uitkomt

@Pieter Bas:
Een aantal pagina's terug had je nog wat zinvollere mededelingen over je forum-postings...het lijkt erop dat je dat alweer bent vergeten.:rolleyes:

Aan bovenstaande postings erger ik me inderdaad behoorlijk...
Slaat werkelijk nergens op!

Sja, een persoon kan nou eenmaal niet altijd leuk gevonden worden Bart. mischien moet je dan even de andere kant op kijken als je je ergert aan dingen. ;) Dat ik soms van die grappen maak wordt door een deel wel gewaardeerd en door een deel niet. In ieder geval maak ik het niet meer persoonlijk en leg ik een grens bij sommige mensen. Bij andere is het weer geen enekel probleem.

lekker dan , kom je nu pas achter ?

je gas/rem ff nakijken lijkt me ? zal niet zo ingewikkeld zijn .
je gas rem reversen ?

geen idee ,moet ik er voor staan , kunnen we in alkmaar wel doen als je er niet uitkomt
Ga er even een andere carb opzetten en neem hem wel mee.
reversen staat goed

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back