Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, dat ligt aan jou. ( sorry) Er zijn mensen die het wel vaker doen, en die spreek je er niet op aan. Mij wel. En er zijn mensen die er de humor wel van inzien. En om nou naar de pijpen te gaan dansen van alle mensen die hier bezig zijn, dat zie ik niet zitten. Dus afentoe is het ook een beetje eroverheen lezen. Ook voor mij bij anderen.

@PB: Heb jij een strookje carbon van 3mm dik, 5mm breed en 81mm lang? Vooral de dikte is belangrijk en twee dunne strookjes verlijmen is geen optie.

Ja, dat ligt aan jou. ( sorry) Er zijn mensen die het wel vaker doen, en die spreek je er niet op aan. Mij wel. En er zijn mensen die er de humor wel van inzien. En om nou naar de pijpen te gaan dansen van alle mensen die hier bezig zijn, dat zie ik niet zitten. Dus afentoe is het ook een beetje eroverheen lezen. Ook voor mij bij anderen.
Waar zat je nou slappe met je grote bek,nou moest ik zelf weer een kratje halen :rolleyes:

Dit is dan wel weer een antwoord waar ik wel wat mee kan ;)

Er is een soort van gezegde/uitspraak: "zoveel mensen,zoveel wensen"

M.a.w: je kunt het niet iedereen naar de de zin maken...;)

Hahahahah, ik heb gezegd dat ik op kraamvisite zou komen met 24 vriendjes. Maar aangezien dat nogal raar is, dacht ik dat je dat niet van me zou aannemen. Wel heb ik gezegd dat ik naar Alkmaar zou komenvandaag. Maar zonder 24 vriendjes.

Nu niet. Van de week wel. Ik bestel morgen mijn carbon pakketje.
:worship: Heeft geen haast. Betreft een extra stabilisatiestang voor de 10SL. Niet direct een noodzaak. Voorkomt dat de camber (hoek van de wielen t.o.v. het rijvlak) gelijk blijft bij snelle bochten als gevolg van flexen van het chassis (en ondanks dat het 3mm dik is, doet dat het kennelijk echt). Snelle bochten is voorlopig toch geen optie. :rolling:

Vrouwtje moet vanavond naar Heerhugowaard, zal dat een beetje te doen zijn met die mist?
Afgelopen vrijdag bij de MACH vanaan was het ook rijden in de melk. 8O Ik ga niet snel langzamer dan toegestaan rijden, maar er waren stukken waar ik toch echt 20 tot 30 km/u langzamer dan toegestaan ben gaan rijden. Dus ruim de tijd nemen, lekker rustig aan rijden en goed afstand bewaren (soms staan ze zomaar stil).

Sleur dat is logisch dat het chassis tordeert. Dat is de rede ook dat ik zelf carbon maak. Ik leg de tussenliggende lagen carbon doek diagonaal. Je kan ook '' Z weave'' doek kopen,maar dat is aanzienlijk duurder.

Afgelopen vrijdag bij de MACH vanaan was het ook rijden in de melk. 8O Ik ga niet snel langzamer dan toegestaan rijden, maar er waren stukken waar ik toch echt 20 tot 30 km/u langzamer dan toegestaan ben gaan rijden. Dus ruim de tijd nemen, lekker rustig aan rijden en goed afstand bewaren (soms staan ze zomaar stil).
Omgeving Alkmaar zat het echt aardig dicht, zicht denk ong 100mtr,het is hier beter.Rustig aan,dan kom je er ook.
Siggy weer badankt voor de bewezen diensten.Het kan allemaal zo simpel zijn :rolleyes:.Volgende week gaan we hem vies maken :cool:

Sleur dat is logisch dat het chassis tordeert. Dat is de rede ook dat ik zelf carbon maak. Ik leg de tussenliggende lagen carbon doek diagonaal. Je kan ook '' Z weave'' doek kopen,maar dat is aanzienlijk duurder.
Nou, 3mm dik doet verrekte weinig. Het zijn meer de plastic steuntjes en de schroeven die flexen. Als je vrijdag naar de MACH was gekomen, had je kunnen voelen aan mijn ding. 8O ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back