Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Omgeving Alkmaar zat het echt aardig dicht,
Inderdaad...bij Excelsior-AZ is het ook behoorlijk mistig in Woudenstein
Zit nu ff Eredivisie Live te kijken,maar dat is daar een vrij wazige bedoening...
terwijl ik toch HD TV heb,met glasheldere ontvangst![]()
Wat restjes 1,5mm waarvan de coating met bellen is.Wat heb jij nog liggen aan carbon Sleur?
Minder blowen en bier zuipen.Inderdaad...bij Excelsior-AZ is het ook behoorlijk mistig in Woudenstein
Zit nu ff Eredivisie Live te kijken,maar dat is daar een vrij wazige bedoening...
Omgeving Alkmaar zat het echt aardig dicht, zicht denk ong 100mtr,het is hier beter.Rustig aan,dan kom je er ook.
Siggy weer badankt voor de bewezen diensten.Het kan allemaal zo simpel zijn.Volgende week gaan we hem vies maken
![]()
Zit je beschermfolie nog over je beeldschermInderdaad...bij Excelsior-AZ is het ook behoorlijk mistig in Woudenstein
Steunkousen een optieGezellie
ik stond vandaag echt te tollen op mijn benen![]()
Ja, dat gaat wel lukken.Sleur hoe groot zijn die restjes? 8x3 cm?
Denk ook niet dat PB er is. Zal wel gaar zijn, lekke band hebben, bepaalde sexuele drang moet onderdrukken etc.Denk niet dat ik er woensdag ben Pieter,maar ik houdt je wel op de hoogte
Straks. Maar als je langs wilde komen, ik moet het dan eerst gaan zoeken in de rommelschuur van mij. 8O Dus niet een kwestie van even pakken.HMmm, hoelaat verrek je naar dat restaurantje Sleur?
Geinig, dat heb ik ook altijd in bed met vrouwlief. Roept ze "Kom maar schatje" en dan hoeft het al niet meer.Zeg jij het maar Sleur. Als jij zegt kommaar, dan kom ik.![]()
Vrijgezelle Bart had nog sjans van een vrouwtje met volgens mij een licht Duits accent :murder:.Zat als een vlieg om Bartelomeus heen te dartelen.
Er stond zojuist ook een grote politiecontrole bij station Krommenie, gelukkig dat het mistig is, rij daar snel te hard :murder: