Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Omgeving Alkmaar zat het echt aardig dicht, zicht denk ong 100mtr,het is hier beter.Rustig aan,dan kom je er ook.
Siggy weer badankt voor de bewezen diensten.Het kan allemaal zo simpel zijn :rolleyes:.Volgende week gaan we hem vies maken :cool:

Gezellie :D

Hoop dat ik dan die griep eindelijk eens kwijt ben, ik stond vandaag echt te tollen op mijn benen :mad:

Inderdaad...bij Excelsior-AZ is het ook behoorlijk mistig in Woudenstein :confused:
Zit nu ff Eredivisie Live te kijken,maar dat is daar een vrij wazige bedoening...
terwijl ik toch HD TV heb,met glasheldere ontvangst :D
Zit je beschermfolie nog over je beeldscherm :hammer:
Denk niet dat ik er woensdag ben Pieter,maar ik houdt je wel op de hoogte

Was wel weer even gezellig vanmiddag,en Floor en Dominique hebben heerlijk gespeeld.Wel weer een paar kilo zand rijker en dat komt niet eens van de Baja :cool:.Vrijgezelle Bart had nog sjans van een vrouwtje met volgens mij een licht Duits accent :murder:.Zat als een vlieg om Bartelomeus heen te dartelen.Volgende keer weer onze dochters mee Junkie,komt goed met die twee :D

Er stond zojuist ook een grote politiecontrole bij station Krommenie, gelukkig dat het mistig is, rij daar snel te hard :murder:

ja ,en we reden saampjes iets harder dan 50 , dus kon net ;)

idd een vette mist , vind het wel gaaf !

was wel gezellig in alkmaar , het is immers altijd gezellig met een groep enge mannen bijelkaar , waar je ook bent :) ;)

floor en Dominique hebben zich iig prima vermaakt .

ik had mijn dag niet qua rijden , maar dat geeft niets ;)

nu lekker aan een pintje , en de auto's ontzanden :p

volgende keer lekker naar ht , ik hoop dat ik dan mijn dogfighter af heb .

hier de mistbash te alkmaar ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back