Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het was Karin niet. :nooo:

;)

:( ...

@Snoek

Wat voor carbon wilde jij nou gaan maken?

Want die plaatjes die jij had waar ik intresse in had, komen voor mij te vervallen, ik heb mn dikke accu's verkocht :yes: en ga met die plattere rijden.

Wel wil ik een accu "bakje" maken van 5mm dik carbon plaat waar de accu soort van in verzonken ligt :)

Grappig filmpje. Mooie lokatie (voor wat de mist liet zien).. Twijfel alleen wel heel sterk als ik zoveel baja's zie staan met schade na 1 dag rijden..

Electro auto gaat het sowieso niet worden.. Wel veel power die dingen..

viel mee hoor , wel heb ik na een ongelukkige voorwiel landing een tandwiel in mijn servo gemold :-|, dus niet de servohevel wat we dachten .
kosten een paar euro , dus dat valt mee .
servosaver stond iets te strak denk ik .
heeft iemand nog een setje liggen ? of een complete hpi stuurservo ?
anders ff een tandwiel setje bestellen .

baja is weer schoon , alleen wil ik pas weer rijden als de killswitch goed werkt en ik wacht op mijn rd logics auspuff binnen is , met die tunedpipe ga ik niet meer rijden , mij teveel herrie , en die kolere uitlaat van snoek is helemaal erg zeg !

die nitro auto's liggen weer net zo snel in de kast als dat ze eruit kwamen , de oneway lagers zijn echt irritant , daar ben ik klaar mee , oneway weer in da kast :bye:
als het rijd is het wel leuk, maar voordat het rijd... :murder:

gewoon lekker de baja en een dogfighter+funjet mee , helemaal goed dan ;)

:( ...

@Snoek

Wat voor carbon wilde jij nou gaan maken?

Want die plaatjes die jij had waar ik intresse in had, komen voor mij te vervallen, ik heb mn dikke accu's verkocht :yes: en ga met die plattere rijden.

Wel wil ik een accu "bakje" maken van 5mm dik carbon plaat waar de accu soort van in verzonken ligt :)
Heel misschien een nieuwe chassis plaat

viel mee hoor , wel heb ik na een ongelukkige voorwiel landing een tandwiel in mijn servo gemold :-|, dus niet de servohevel wat we dachten .
kosten een paar euro , dus dat valt mee .
servosaver stond iets te strak denk ik .
heeft iemand nog een setje liggen ? of een complete hpi stuurservo ?
anders ff een tandwiel setje bestellen .

baja is weer schoon , alleen wil ik pas weer rijden als de killswitch goed werkt en ik wacht op mijn rd logics auspuff binnen is , met die tunedpipe ga ik niet meer rijden , mij teveel herrie , en die kolere uitlaat van snoek is helemaal erg zeg ! ;)
Pussy,tandwielset heb ik hier liggen :D

zo das een mooi filmpje geworden..
het was voor ons "electro"-rijders uit de boekelermeer wel ff wennen dat geluid van die Baja`s maar was wel gezellig wat extra mensen
persoonlijk vond ik dat 'doffe'geluid mooier dan dat geblèr

ik begreep dat het tegenwoordig op Hoogtij wat vlakker is om te rijden,
moet ik ook maar weer eens langskomen, ( tis al weer 4 jaar geleden dat ik op Hoogtij gereden heb), ondanks dat het zo dichtbij is..

jammer dat het door de mist wat minder goed zichtbaar was allemaal, maar achter dat baantje waar wij met de electro bezig waren is 3 tot 4x zoveel ruimte dan op dat stukje waar jullie vandaag bezig waren...

Pussy,tandwielset heb ik hier liggen :D

kom je het vanavond nog ff bij me langs brengen ? :shock: :p
of postzegel erop :cool:

zo das een mooi filmpje geworden..
het was voor ons "electro"-rijders uit de boekelermeer wel ff wennen dat geluid van die Baja`s maar was wel gezellig wat extra mensen
persoonlijk vond ik dat 'doffe'geluid mooier dan dat geblèr

ik begreep dat het tegenwoordig op Hoogtij wat vlakker is om te rijden,
moet ik ook maar weer eens langskomen, ( tis al weer 4 jaar geleden dat ik op Hoogtij gereden heb), ondanks dat het zo dichtbij is..

jammer dat het door de mist wat minder goed zichtbaar was allemaal, maar achter dat baantje waar wij met de electro bezig waren is 3 tot 4x zoveel ruimte dan op dat stukje waar jullie vandaag bezig waren...

je bent welkom op hoogtij , volgend weekend zijn we er waarschijnlijk weer ;)

en ja , dat geknetter ben ik ook zat , zet er anders voorlopig het standaard potje weer ff op .

Voor brommers (en brommermotoren) bepaald het aantal decibellen toch de snelheid? :yes: ;)

zie boven , standaard pot erop :cool:

zo , bajalien is weer brandschoon en ligt gestripped op de werktafel wachtend op pakketjes .
ga vast de carb ff aanpassen en hufterzandkorrelproof maken .

en ja , dat geknetter ben ik ook zat , zet er anders voorlopig het standaard potje weer ff op .

zo , bajalien is weer brandschoon en ligt gestripped op de werktafel wachtend op pakketjes .

Ik geef je gelijk, die pestherrie is echt vreselijk :-) ;-)

Doe je dus niks meer mee ?

Post het wel

Was lekker mistig vandaag. Even de HexCopter getest.

Mistophetveld2.jpg

Mistophetveld1.jpg

Ik geef je gelijk, die pestherrie is echt vreselijk :-) ;-)

Doe je dus niks meer mee ?

nee, maar als hij naar jouw gaat ,sta ik nog in die herrie , dat schiet niet op natuurlijk :( ;)

maar er valt wel te ruilen tegen de dogfighter setup , bestel jij weer een nieuwe setup :cool:

superrrrrr :p

je had je mijn adres nog toch ?

heeeeeeerlijk sleutelen aan een baja zeg , is nog leuker dan het rijden :shock: :p
rippen die handel en hufterproof maken zoals mijn vorige baja

003-5.jpg

nee, maar als hij naar jouw gaat ,sta ik nog in die herrie , dat schiet niet op natuurlijk :( ;)

maar er valt wel te ruilen tegen de dogfighter setup , bestel jij weer een nieuwe setup :cool:

superrrrrr :p

je had je mijn adres nog toch ?

heeeeeeerlijk sleutelen aan een baja zeg , is nog leuker dan het rijden :shock: :p
rippen die handel en hufterproof maken zoals mijn vorige baja

003-5.jpg
Pb je adres nog maar een keer,en dan komt het goed :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back