Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
klopt , moet ik ff oppikken , maar wanneer ? door de week , druk druk druk
ergens op een avond doen ?

:thumbsup: je hebt mn nummer :)

[edit]

Over nummers gesproken, dit schijnt de 5000ste posting in dit draadje te zijn :thumbsup:
Ik feliciteer mezelf daar maar even mee :mrgreen:

Laatst bewerkt:
*wakker ligt* :confused:

wekker gaat pas over 2 uur :nosmile:

@BYM: gefeliciteerd met de 5000e posting!

@ myself: gefeliciteerd met het wakker liggen om 03.50 uur

Is wel wat voor Sleur, deze kan echt niet omslaan ;-) :-)
Pffff, door het gewicht aan oud ijzer mag je al blij wezen dat-ie van zijn plaats komt. :rolling: Wat een foeilelijk ding. :yes:

Moggûh, vandaag geen pakketjes, morgen wordt er wel verzonden, woensdag is het weer knie-kna-knutselpret. :yes:

:thumbsup: je hebt mn nummer :)

[edit]

Over nummers gesproken, dit schijnt de 5000ste posting in dit draadje te zijn :thumbsup:
Ik feliciteer mezelf daar maar even mee :mrgreen:

gefeliciteerd allemaal , het is pas maandag :)

ik feliciteer mezelf dat ik pas 15 minuten geleden mijn nest uitrolde :p , ff rustig an op de maandag , staat toch file omdat niemand wat ziet :)

bym , ben jij morgen avond thuis rond 19;30u , pik ik de leipo's ff op , kan de funjet weer los volgend weekend .

werkse

gefeliciteerd allemaal , het is pas maandag :)

ik feliciteer mezelf dat ik pas 15 minuten geleden mijn nest uitrolde :p , ff rustig an op de maandag , staat toch file omdat niemand wat ziet :)

bym , ben jij morgen avond thuis rond 19;30u , pik ik de leipo's ff op , kan de funjet weer los volgend weekend .

werkse

Dinsdagavond ben ik wel thuis rond een uur of half acht ja :yes:

goedemorgen allemaal!!!
Ik feliciteer mezelf vandaag met dat ik weer voor de baas op pad mag, om 14 uur naar Cyprus, Hotel Crowne Plaza Limassol, prive baai/strand, zwembad voor de deur en uitzicht op zee.......life is a bitch...........:banana:
k zal aan jullie denken aan de rand van het zwembad of tijdens een etentje aan het strand.........:D

Oef... best mistig vandaag op de weg zeg!

Enfin, goeeeeeeeeedemorgen allemaal!

@Junkie: Skilderen vandaag?

Ik ga een klacht indienen bij de EU dat mijn uitzicht al twee weken belemmerd wordt door die waardeloze weerberichten van het KNMI. :evil: :? Niet normaal meer, lekker dichte mist en dat de hele dag. :hammer:

2s1q0rb.jpg

Zuks is weer thuis.
Ben ik 1 weekend weg mis ik de felicitatie ronde.
Iedereen gefeliciteerd met van alles en iedereen ,voor de rest van het jaar en volgend jaar.

Zuks is weer thuis.
Ben ik 1 weekend weg mis ik de felicitatie ronde.
Iedereen gefeliciteerd met van alles en iedereen ,voor de rest van het jaar en volgend jaar.

Jij ook van felicatie gefelciteerd met de felicitaties he :p
En nog fijne felicitaties!

Gefeliciteerd met de witte kerst dan alvast. Misschien ook de opticien eens feliciteren met jouw slechte zicht? ;)

Witte kerst is wel erg vroeg. Het is nog steeds erg wit buiten en het zicht is minder dan 100 meter. 8O :?

ik vind het kicken die mist ,mag van mij de hele winter duren :p
ik zou het liefst de hele dag in mijn auto gaan rijden , maar moet helaas ook werken ;)

zo, weer lekker gewerkt in amsterdam , ik vind het daar heerlijk , altijd op 1 minuut lopen afstand een lekkere broodjes zaak of snack's , verder ook geen last van files , want ik kan via noord binnendoor naar zaandam , goed geregeld dus , vervelend is wel dat ik iedere avond op de terug weg langs de febo rijd :p, soms moet ik dan gewoon ff stoppen ,om het er woensdag avond weer af te zwemmen , balans houden dus ;)

zolang ik niet zo'n buik heb als sleur en phil en nog meer achers vind ik het allemaal best :shock: :p

*pilsje drinkt *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back