Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Carbonisereuhhh :p

*overlegje heeft met Pieter Bas voor inkopen carbon middelen*
Koop wel een nieuwe chassisplaat,kan mezelf.Koop ik die zooi ligt het volgend jaar nog onaangebroken op de plank.Nou weet ik dat volgend jaar dichtbij is ;).Maar lijkt me wel een keer grappig om te doen :cool:

Koop wel een nieuwe chassisplaat,kan mezelf.Koop ik die zooi ligt het volgend jaar nog onaangebroken op de plank.Nou weet ik dat volgend jaar dichtbij is ;).Maar lijkt me wel een keer grappig om te doen :cool:

Kom je hier toch een keer met carbon spelen :yes:

wie o wie

uitverkoop hier

uitdunnen die handel

ik doe er niets meer mee

kan geen vliegtuig meer zien

rode protech 3 tientjes , kist is leeg , span= een meter of zo .

006-2.jpg

vibrogym 125E vliegklaar met magnum 8,5cc

005-4.jpg

dik saito blok 20cc 120S 100E

003-6.jpg

vrijwel nieuw 10cc 2T nitro blok 50 E

002-6.jpg

verlos me !!!

Laatst bewerkt:
Ik zoek nog een servootje: Metal gears, 0,08 sec/60°, stelkracht >8kg, houdkracht >10kg. Bij voorkeur digitaal en low profile of mini-formaat. :D

Bouw zo'n 20CC4T op je duistere buggy :yes:

kan , maar is best wat werk , bovendien ben ik die nitrobende helemaal zat , zeker op autootjes .
de enige optie voor autootjes is zo'n starter direct op de krukas , geen gezeur met die oneway lagertjes meer .

niemand de rode protech ? anders gaat hij de kliko in , de dogfighter is in aantocht en de afspraak is 1 erin = 1 eruit :shock: dus daar houd ik mij aan :yes:

en dan kun je roepen , leg hem op de club , dan zeg ik ,neen , want daar ga ik niet meer heen :nooo: , en dat rijmt , een felicitatie waard dus :D

vervelend is wel dat ik iedere avond op de terug weg langs de febo rijd :p, soms moet ik dan gewoon ff stoppen ,om het er woensdag avond weer af te zwemmen , balans houden dus ;)

zolang ik niet zo'n buik heb als sleur en phil en nog meer achers vind ik het allemaal best :shock: :p

*pilsje drinkt *
Tsja, dat dacht ik ook. Met een paar uurtjes voetballen en lopen met die smurfen moest het wel te compenseren zijn. NOT!!! Met twee uurtjes (intensief) zwemmen ga jij het niet redden om 2x per week vette hap en 7+ bier weg te werken. :nooo:

Anderhalf uur gewoon recreatief zwemmen is zo'n 500Kcal verbrand. Bankhangen is zo'n 60Kcal/uur. Dat gaat er af. Maar een pintje is 100Kcal erbij. En een kroketje zo'n 230Kcal, een hamburgertje hakt er helemaal lekker in met 300+Kcal. :? Er komt een moment dan besef je dat het zinloos is jezelf voor de gek te houden met zogenaamd gezond doen. Alleen je eetgewoonten drastisch veranderen en heel intensief sporten is een optie (vrouwlief is ruim 35kg afgevallen in anderhalf jaar tijd maar als die twee weken niet sport, zit er gelijk een paar kilo extra aan, en die eet alleen nog maar konijnenvoer).

niemand de rode protech ? anders gaat hij de kliko in , de dogfighter is in aantocht en de afspraak is 1 erin = 1 eruit :shock: dus daar houd ik mij aan :yes:
Mag ik hem aan stront rijden met de Baja :yes::yes::yes:
Leuk man,zo weggooien is niks aan
Ruilen voor een alu servo armding en servo tandwielen

Laatst bewerkt:
Tsja, dat dacht ik ook. Met een paar uurtjes voetballen en lopen met die smurfen moest het wel te compenseren zijn. NOT!!! Met twee uurtjes (intensief) zwemmen ga jij het niet redden om 2x per week vette hap en 7+ bier weg te werken. :nooo:

Anderhalf uur gewoon recreatief zwemmen is zo'n 500Kcal verbrand. Bankhangen is zo'n 60Kcal/uur. Dat gaat er af. Maar een pintje is 100Kcal erbij. En een kroketje zo'n 230Kcal, een hamburgertje hakt er helemaal lekker in met 300+Kcal. :? Er komt een moment dan besef je dat het zinloos is jezelf voor de gek te houden met zogenaamd gezond doen. Alleen je eetgewoonten drastisch veranderen en heel intensief sporten is een optie (vrouwlief is ruim 35kg afgevallen in anderhalf jaar tijd maar als die twee weken niet sport, zit er gelijk een paar kilo extra aan, en die eet alleen nog maar konijnenvoer).

is ook zo ;)

maar zoveel snack ik niet door de week , en vrouwlief zet steeds heerlijk gezond eten neer , dat komt goed .

en tja ,die biertjes , die zijn gezond en ongezond tegelijk ;)

Mag ik hem aan stront rijden met de Baja :yes::yes::yes:
Leuk man,zo weggooien is niks aan
Ruilen voor een alu servo armding en servo tandwielen

lol , als hij niet verkocht word gaan we er overheen raggen , dat staat ! :p

valt hier ook niets meer te verkopen , al die vlieggasten zijn vertrokken , ging teveel over autootjes denk ik :)

dus de harde kern blijft weer over :cool:

kan , maar is best wat werk , bovendien ben ik die nitrobende helemaal zat , zeker op autootjes .
de enige optie voor autootjes is zo'n starter direct op de krukas , geen gezeur met die oneway lagertjes meer .

en dan kun je roepen , leg hem op de club , dan zeg ik ,neen , want daar ga ik niet meer heen :nooo: , en dat rijmt , een felicitatie waard dus :D
geef hem weg in plaats van de kliko:D

dat is te makkelijk ;)

met baja's eroverheen rijden geeft nog wel een leuk effect en leuk filmpje ;)

voor 3 tientjes kun je het voorkomen
nee dank je laat ik eerst maar dat brevet halen en de pronto moet ook nog klaar;) maar hoe zit het met jou uitlaat moet die nog gelast worden of is die ook al weg:confused:

nee dank je laat ik eerst maar dat brevet halen en de pronto moet ook nog klaar;) maar hoe zit het met jou uitlaat moet die nog gelast worden of is die ook al weg:confused:

de uitlaat hoeft nog niet , heb de vliegers een beetje op pauze staan , en de cap vliegt prima met het standaard potje .

maar evengoed bedankt voor het aanbod , wellicht volgend seizoen ;)

wil het hier een beetje uitdunnen , 3 bigscales de somethin extra en een paar piepvliegers is mij genoeg , kan ze toch niet allemaal tegelijk vliegen .

dus de mustang /madness/rode protech/ vibrogym wil ik eruit hebben , lukt het verkopen niet , dan pluk ik ze kaal ,en gaan ze in de versnipperaar :shock: :-| ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back