Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag wel mijn andere goodies voor de xray binnen dus kan weer aan de knutsel.De motor en de regelaar zijn binnen altijd leuk om met nieuw spul aan de gang te mogen gaan,en daarom zit ik toch ook nog aan een nieuwe chassis plaat te denken :D

Yessss beturrrrr :yes:

Kwam jij nou donderdag begreep ik dat goed?

ja liever donderdag , maar nog liever vrijdag , anders heb ik elke avond verplichtingen :-|, ik word nogal geleefd de laatste tijd :-| , daarom neem ik vrijdag vrij , ik kom gewoon anders nergens aan toe , (buiten steeds werken om dan )
vrijdag mijn auto naar de apk , kapstertje pakken , ff langs lynx voor de dogfigter ,en dan langs jouw ;)
hoe laat ben je vrijdag thuis ? of ben je vrij ?

ja liever donderdag , maar nog liever vrijdag , anders heb ik elke avond verplichtingen :-|, ik word nogal geleefd de laatste tijd :-| , daarom neem ik vrijdag vrij , ik kom gewoon anders nergens aan toe , (buiten steeds werken om dan )
vrijdag mijn auto naar de apk , kapstertje pakken , ff langs lynx voor de dogfigter ,en dan langs jouw ;)
hoe laat ben je vrijdag thuis ? of ben je vrij ?

Donderdagavond is goed hoor :)
Dan is het autoclubje sleutelavond bij mij thuis :yes:

Goedemorgen deze morgen, inderdaad, geen regen of mist te bespeuren hier.:D Net het onfortuinlijke nieuws gekregen dat ik niet opgehaald wordt om 9.15 voor de chopper, maar om 12.15, maar dat er ook een grote kans is dat het pas Vrijdag wordt voor ik offshore ga........das balen....................:banana:moet ik al die tijd hier in dat vervelende hotel naast het zwembad liggen wachten tot ik eindelijk mag werken:help:
@Edwin

Het regent hierzo, dat heb je daar zeker niet he :rolleyes:;)

Dankomje vrijdag maar langs de MACH Junkie. Pintje halen.

nope , televee avond :p

Junkie: Pm mij je rekeningnummer even, krijg je de laatste eypo's van me, voor die motors..

ga ik vanavond na het zwemmen doen ;)

Donderdagavond is goed hoor :)
Dan is het autoclubje sleutelavond bij mij thuis :yes:

gaat mijn best doen ;)

Goedemorgen deze morgen, inderdaad, geen regen of mist te bespeuren hier.:D Net het onfortuinlijke nieuws gekregen dat ik niet opgehaald wordt om 9.15 voor de chopper, maar om 12.15, maar dat er ook een grote kans is dat het pas Vrijdag wordt voor ik offshore ga........das balen....................:banana:moet ik al die tijd hier in dat vervelende hotel naast het zwembad liggen wachten tot ik eindelijk mag werken:help:

jij bent goed bezig ;)

enjoy :zon:

zo ,en nu snel naar het werk , lekker dagje latexen , goed voor de hobby zeg maar :D

Ze schijnen hier nog wel een poolboy te zoeken, ben je toch aan het zwembad en kun je mij mijn drankjes brengen:D
Als je het snel doet en er ook een schaaltje olijven naast zet, krijg je nog een fooi ook van me:rolling:
Nu je het zegt, ik ben vrijgezel, dus geen reden mijn huis te bezoeken op dagelijkse cq wekelijkse basis ....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back