Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cirtix Stock Club setup box :yes:

[in da box]

201025133027StockClubRace-programcard-sticker.jpg

Remmen is voor mietjes :p
:mrgreen::hammer:

---gaat ook alvast zijn vakantie boeken in Oostenrijk---

Rodelpak gaat kopen en een dikke hellingzwever :banana:

:wink:

weet iemand hoe dat grote witte tandwiel geplaatst moet worden in de hpi stuurservo v/d baja ?

dat palletje gewoon in het midden laten wijzen ?
heeft iemand een linkje toevallig ?

Oja,jij bent natuurlijk vrij :D
Zal zometeen mijn Baja en een vers blok bij je langs brengen, kun je lekker sleutelen :);)

en kan hij ook even naar lynx rijden om mijn dogfighter op te halen :p , heb ik ook geen tijd meer voor , lijkt wel of ik steeds minder tijd heb voor de hobby :-|, en het weekend flitst voorbij .

druk met werken en opdrachten ,ik kan voortdurend 2 man bezighouden en dat terwijl er een soort recessie aan de gang is :???:
ik mag dus niet klagen ;)

en kan hij ook even naar lynx rijden om mijn dogfighter op te halen :p , heb ik ook geen tijd meer voor , lijkt wel of ik steeds minder tijd heb voor de hobby :-|, en het weekend flitst voorbij .

druk met werken en opdrachten ,ik kan voortdurend 2 man bezighouden en dat terwijl er een soort recessie aan de gang is :???:
ik mag dus niet klagen ;)

Jij moet niet zeuren, ik heb je een comlete dogfighter aangeboden, thuisbezorgd en al :shock:

Zoveel werk hebben maar gierig zijn voor jezelf ? :D

Eigen schuld dikke pech ;) :rolling:

Jij moet niet zeuren, ik heb je een comlete dogfighter aangeboden, thuisbezorgd en al :shock:

Zoveel werk hebben maar gierig zijn voor jezelf ? :D

Eigen schuld dikke pech ;) :rolling:

lol , nee ,ik had hem al maanden terug bij rob besteld , ik kon niet anders , anders had ik hem zeker bij siggy's hobbyshop gehaald :p

btw , de stuurservo v\d baja is weer gefixed , eitje en kon maar op 1 manier .

Vrijdag niet naar de MACH.

*Geen zin heeft in een ACH reunie;)
ACH ruïne? Een RC Speedworld ruïne dat is. :yes:

En het is dat ze geen zijwieltjes hadden, maar Kobus zou jaloers zijn op zulke dikke walsen op een modelauto. :mrgreen: ;) Ze zijn wel uh... Erg breed en groot. Hoewel de diameter gelijk is aan 1:10 wielen. :D

build_10sl_fatwheels.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back