snoeksel
Forum veteraan
Duistere tokoHad het gelezen ga eerst ff bij BYM'S hobbyshop kijken.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Duistere tokoHad het gelezen ga eerst ff bij BYM'S hobbyshop kijken.
Ben ik rond 12:30 bij you(als je er nog niet bent sta ik alvast te trappelen)
Duistere toko![]()
Klopt staat uit (ik heeft vrij)maar morgen gaat ik hem weer aan lope legge zetten.Ik bel je morgen rond die tijd wel ff dan weet je hoe laat ik er ben en sta je niet een half uur voor nop te wachten
[edit]hmm, 06-xxxxxxx01 wordt niet opgenomen, morgen wel hoop ik?![]()
Kan me niks verrotten als het maar goedkoop is.Duistere toko![]()
junkie bel mij zo even aub ik heb nog wat vragen over die scalpel.
Ik verkoop alleen rtf![]()
Ex 29cc Van Sleur![]()
Ik zit in twijfel en in dubio,zal ik nu weer een meier half in de marder stoppen of lang doorsparen voor een baja ,keuzes keuzes keuzes![]()
Joepie de poepie , een heel weekend vrij , dus ik mag zondag rijden van Elles :music:nu maar hopen dat het een beetje :zon: is
![]()
Morgen de baja uit de schuur opduiken , beetje afblazen met de compressor , batt. laden en knallen maar zondag![]()
Moet ik toch maar geld stoppen in de marder anders kan ik zondag nie rijen nie.
Waar kan ik morgen terecht voor parts, niet al te ver weg aub.
Wat hebbie nodig dan,is het zo erg gesteld met de Marder
Big scale noord holland?
De reden waarom je op asfalt wat meer speling wilt hebben, is dat het asfalt minder glad is. Kleine hobbeltjes zullen kortstondig de omloopsnelheid van he wielen veranderen waardoor je riem telkens tikjes krijgt. Door hem wat slapper te zetten, blijft je drijfwerk langer heel.
Check, dat wil je dus. Beter stuurgedrag doordat de diffs constant aangedreven worden en je riem niet klappert. :teacher:
Zo, de Corally 10SL is rijklaar op de body en de twee kogelkopjes na.Met de kleinste pinion (19T) lopen de wielen al aanmerkelijk sneller dan op de Xray T1M. Dat belooft dus wel snel te gaan. En ik heb nog een 21T en 23T pinion. 8O
![]()
![]()
*de body ontvetten, schuren en afplakken gaat* :?
*dat een klutklus vindt*![]()
als je hem wakker schut komt het goedKan me niks verrotten als het maar goedkoop is.
Gewoon deze nog ff opknappen en dan als goed voornemen voor volgend jaar : sparen voor een baja![]()
![]()
Ik vind Alkmaar nog steeds leuker.De jongens liepen te zeuren dat het hobbelig was,maar reden precies contra zoals wij reden.Maar voor de grote berg waar wij op staan op HT met beneden de grote zandvlakte nog steeds diepe geulen.Rechts een leuke zandvlakte wat enigzins vlak is en groter als Alkmaar dus langer rechtuit.Ik pas me eigen aan,aan jou tis jouw vrije weekend.Sauzijcen broodjes zijn welkom,neem ik wel koffie mee en snert ofzo![]()
Sssssssst......En ja, het past een stuk makkelijker op de keukentafel.
Wel jammer, koop je een karretje van tig eypo, zitten er niet eens twee kogelkopjes bij voor op de servosaver. :evil:
@PB: Heb jij nog twee kogelkopjes van 4mm liggen?![]()
M3? Ja denk ik wel. Eerst weten welke maat![]()
Ja, klopt. Ik maak het goed met je. Aanstaande Dinnesdag kom ik gezellig naar de clubFijn he!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
Deze week even de contributie betalen dan ben ik nog een aantal maanden lid. Daar ga ik natuurlijk wel gebruik van maken. En wie wie weet verleng ik mijn lidmaatschap gewoon weer![]()
Welke maat het boutje is, maakt mij niet uit. Als de kogel maar 4mm is.M3? Ja denk ik wel. Eerst weten welke maat![]()