Sleurhutje
Forum veteraan
@Kobus: Dat wordt werken volgende week. Je collegas zijn druk aan het werk...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
koop gewoon een baja man..
hij luistert slecht vind je niet ? wil hem nota bene voorschieten
zoooo000000000OOOOO , weekend voor junkie !! vond het wel weer mooi geweest , ff gehoor geven aan mijn chronische vermoeidheid .
morgen nog wel druk met van alles en nogwat , zolang het maar geen werken heet
ik hoop dat het het hele weekend regent , lekker lui zijn en niets doen
maar mochten er zondag baja's gaan rijden ,word ik wel weer wakker![]()
Zet je wekker maar vast voor zondag dan,we gaan rijdenhij luistert slecht vind je niet ? wil hem nota bene voorschieten
zoooo000000000OOOOO , weekend voor junkie !! vond het wel weer mooi geweest , ff gehoor geven aan mijn chronische vermoeidheid .
morgen nog wel druk met van alles en nogwat , zolang het maar geen werken heet
ik hoop dat het het hele weekend regent , lekker lui zijn en niets doen
maar mochten er zondag baja's gaan rijden ,word ik wel weer wakker![]()
Het idee is aantrekkelijk maar ga zelf wel ff sparen ,anders rij ik nog met geleend spul.hij luistert slecht vind je niet ? wil hem nota bene voorschieten![]()
ooo bedoel je mijn oficieelen waarschuwing.
ja het zat er aan te komen oplossing.
heb een nieuwe zwever gekocht.
een dymont hotliner met deze kan je lekker zweven.
Pssssssssssssttt![]()
Zet je wekker maar vast voor zondag dan,we gaan rijden![]()
Het idee is aantrekkelijk maar ga zelf wel ff sparen ,anders rij ik nog met geleend spul.
Of een Baja... Of een 3 cylinder 15cc Saito.. Hmm.. Kan mijn geld maar 1x uitgeven...
90 3-Cylinder Radial: TT | Horizon Hobby
![]()
Wat is een dremel toch een pracht ding,je maakt er alles mee pas.
Is Gorby je tandartsZo weer terug van de tandejatter. Weer een kies pleite. duurde 2 uurtjes omdat de verdoving steeds niet wilde werken, maar hij is weg. Nu 9 december weer heen, om een kies te renoveren.
vliegers heb je al genoeg
Dit zit ook op mijn T1M, werkt prima.Heb jij ook een servo saver erop zitten BYM.
Kwam deze tegen,zou dat wat zijn
En toen? Grote rubberen hamer, doffe klap en je lichtje ging uit? 8Oduurde 2 uurtjes omdat de verdoving steeds niet wilde werken, maar hij is weg.
Je doet ook alles he om je berichten op te krikkenSnoek PM terug![]()