Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zou je voor mij een standaard spur 57t voor de baja mee willen nemen,als ze die hebbenZo vanavond efkes naar bigscale dan kan ik zondag weer lekker lope raggen.
Even tussen de spullen gekeken die erbij zaten,maar zit er niet tussen.Doe jij hem niet weg,die saverDit zit ook op mijn T1M, werkt prima.Zat er overigens standaard al op. 8O Tegenwoordig moet je alles erbij kopen wat vroeger er al bij zat. :?
Zou je voor mij een standaard spur 57t voor de baja mee willen nemen,als ze die hebben
Ja hoor. Voor 70 eypo, krijg je ook nog een bak geassembleerde reserveronderdelen voor een T1/T1R/T1M erbij.Even tussen de spullen gekeken die erbij zaten,maar zit er niet tussen.Doe jij hem niet weg,die saver![]()
aarrghhh , ben jij morgenmiddag thuis ? , ben weer druk , moet floor nog halen , en ben de oppas ,en na 8ten stort ik echt in :-|
morgenavond kan ook , dan ben ik nog wel fit ,omdat ik morgen niet werk![]()
Wat is een dremel toch een pracht ding,je maakt er alles mee pas.
Bym volgens mij moet het lukken,ben der nog niet helemaal uit maar dat kan ik morgen pas zien.
Even wezen spitten en heb nog twee verse liggen,dacht dat ik niet meer had:lol:Hebben ze daar niet, maar Siggy's hobbyshop wel hoor![]()
Ja hoor. Voor 70 eypo, krijg je ook nog een bak geassembleerde reserveronderdelen voor een T1/T1R/T1M erbij.![]()
Niet geheel onbelangrijk.. Kan wel vliegers genoeg hebben, maar nog niet elke vlieger is voorzien van een tor![]()
Zou je voor mij een standaard spur 57t voor de baja mee willen nemen,als ze die hebben
Hebben ze daar niet, maar Siggy's hobbyshop wel hoor![]()
Nee maar gisteravond ben ik wel thuis
(iets met brilletje en lezen enzo ....)
Vrijdag is MACH dag.
in de ochtend tussen 8 en 10 zou wel kunnen overigens ....
ik heb iets leuks aangeschaft er zit nog wel eenn jaartje bouw werk aan
![]()
![]()
Ik ben hartstikke lief. Ik had ook kunnen zeggen dat hij hem niet kan krijgen.waarom doe jee zo tegen Snoek, Sleur?
Ik vind dat niet lief van je!
Heb jij ook een servo saver erop zitten BYM.
Kwam deze tegen,zou dat wat zijn
Mooi toestel. Nog geheel nieuw als bouwpakket? Of 2e hands overgenomen? Is het een Greatplanes?
gisteren was mijn zwemavond![]()
morgenochtend ben ik weer topfit , dus dan ben ik morgenochtend bij je rond 8;45 en een paar seconden , kan niet blijven hangen want ik moet om 8;30u mijn auto bij de garage zetten :? , die wachten maar ff![]()
gelukkig heb ik nog een motorfiets , daarmee moet ik dan naar lynx om de dogfighter achterop te binden![]()
In de voor het zelfde geld heb je zoiets veiligs als een polo stapt ,en naar de fucking middel of nowhere gaat.