Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
zo , ditmaal keeringen in de walbro carb gezet v/d baja .
de vorige keer had ik lagers geplaatst , wat op zich goed werkte , nu heb ik de gaten waar de gas as doorheen gaat ingefreest ,zodat de keeringen er mooi inpassen ,en de as goed omsluiten , zeg maar net zoals de keering in de schokbrekers , kijken of dit ook zand tegenhoud .
daaroverheen komen ook nog 2 afdicht rubbers , dus niet dubbelfris maar dubbel dicht ;)
de praktijk moet het uitwijzen .

ben weer lekker a/d knutsel dus :p

Ook maar dit is bij de buren van de Milieudienst. Daar steekt zo'n balkonnetje uit de muur. Prima uitzicht. ;) Volgende week ook maar en bezoekje brengen. :lol:

Dan kom je toch wel iets dichterbij zeker ?

Als je het lief vraagt , mag je wel even met mijn wals spelen :lol:

zo , ditmaal keeringen in de walbro carb gezet v/d baja .
de vorige keer had ik lagers geplaatst , wat op zich goed werkte , nu heb ik de gaten waar de gas as doorheen gaat ingefreest ,zodat de keeringen er mooi inpassen ,en de as goed omsluiten , zeg maar net zoals de keering in de schokbrekers , kijken of dit ook zand tegenhoud .
daaroverheen komen ook nog 2 afdicht rubbers , dus niet dubbelfris maar dubbel dicht ;)
de praktijk moet het uitwijzen .

ben weer lekker a/d knutsel dus :p

Picca's ????

Zooo, schuur op slot, klaar met knutselen. Lekker even een bakkie pleur en dan maffen. :yes: Was vanmorgen ook best vroeg door modelbouw-ADHD. Om 02:00 je bent in gaan, nog wat pokeren kijken en dan in slaap vallen om vervolgens weer bruut om 06:15 door de wekker gewekt te worden is niet grappig. :nooo: :?

Maar... Het resultaat. 8) :banana:
build_10sl_finished1.jpg

build_10sl_finished2.jpg

build_10sl_finished3.jpg

build_10sl_finished4.jpg

Morgenochtend even omrijden via Bloemendaal, die heeft nog een kleine servosaver liggen. En als het goed is ook 4,3mm ball links. :thumbsup: Zal wel te duur zijn, maar goed, op de totale kosten maakt dat ook niet meer uit. :D

Dan kom je toch wel iets dichterbij zeker ?

Als je het lief vraagt , mag je wel even met mijn wals spelen :lol:

Picca's ????

morgen ff picca's ,ben nu gaar aan het geraken ;)

gaaf karretje sleur :p , het rose is gewaagd , maar kan net , echt een sleur creatie ;)

mooi :)

Maar niet mijn smaak. Ik zou meer in de originele kleuren blijven.
gaaf karretje sleur :p , het rose is gewaagd , maar kan net , echt een sleur creatie ;)
De TVR Tuscan is in het echt al een opzichtige verschijning. Moet je van houden. Van dit geel weet ik dat je het goed ziet op de baan. Dat is nu even belangrijker dan mooi. Bewuste keuze. :yes: Ik hoop echt morgen een paar rondjes te kunnen rijden ermee, ben wel benieuwd. 8)

@PB: U had gebeld, paniek in de tent of niet? De telefoons liggen bij elkaar, als eentje niet opgenomen wordt door afwezigheid dan is dat voor andere ook kansloos. ;)

Zooo, schuur op slot, klaar met knutselen. Lekker even een bakkie pleur en dan maffen. :yes: Was vanmorgen ook best vroeg door modelbouw-ADHD. Om 02:00 je bent in gaan, nog wat pokeren kijken en dan in slaap vallen om vervolgens weer bruut om 06:15 door de wekker gewekt te worden is niet grappig. :nooo: :?

Maar... Het resultaat. 8) :banana:
build_10sl_finished1.jpg

build_10sl_finished2.jpg

build_10sl_finished3.jpg

build_10sl_finished4.jpg

Morgenochtend even omrijden via Bloemendaal, die heeft nog een kleine servosaver liggen. En als het goed is ook 4,3mm ball links. :thumbsup: Zal wel te duur zijn, maar goed, op de totale kosten maakt dat ook niet meer uit. :D

Inspiratiebron?

Lightning-McQueen-disney-pixar-cars-772510_1700_1100.jpg

;-)

Iedereen is modelbouwtechnisch weer goed bezig hedenavond :yes:

Ik zeg, goeie zaak :thumbsup:

Ik ben zelf nog even mijn accudraden en ESC draden aan het inkorten geweest, en Vince is nog even langsgeweest en heeft zn nieuwe spur en pinion gemonteerd dus wie weet kunnen we morgen allemaal tegelijk rijden voor de verandering?

Zou wel een keer leuk zijn :yes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back