Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zeg gewoon op zondag we zijn toch geen mietjes.
Kom op mannen we laten Kobus toch niet verotten?(het gaat natuurlijk om de saucijzenbroodjes)

Goed dat je het ff zegt , was het alweer vergeten , meteen een bestelling gedaan bij Elles :mrgreen: ;)

maar morgen kan iedereen , vandaag niet , keuzes ..
het is natuurlijk gezellig met z'n alle , kobus ook al een tijd niet gezien .

Mis je niks aan hoor ;) maar met een heel zootje is wel leuker :cool:

Het is precies zoals je zegt,vandaag iets beter weer,en morgen kan iedereen.Vandaag redt ik het echt niet.
Ik zie het morgen wel,gelukkig zitten ze er best vaak naast met het weer,daar houdt ik me maar aan vast.

Als ik de berichten een beetje mag geloven begint het pas in de middag , en aangezien jij om een uur of twee toch weer naar huis moet (en ik dus ook , want dat heb ik al een beetje belooft aan Elles) ;) zijn we voor het slechte weer weg :D

Dus iets eerder beginnen , kun je smiddags nog wat anders doen :D

Goed dat je het ff zegt , was het alweer vergeten , meteen een bestelling gedaan bij Elles :mrgreen: ;)

Mis je niks aan hoor ;) maar met een heel zootje is wel leuker :cool:

Als ik de berichten een beetje mag geloven begint het pas in de middag , en aangezien jij om een uur of twee toch weer naar huis moet (en ik dus ook , want dat heb ik al een beetje belooft aan Elles) ;) zijn we voor het slechte weer weg :D

Dus iets eerder beginnen , kun je smiddags nog wat anders doen :D

wat hoor ik ? halve dagen bashen ? er zijn wel een paar regels op ht , minimaal 6 uur aanwezig zijn ;)

morgen 10;30 u op ht ?

Als jullie liever vandaag gaan rijden , moet je dat vooral doen hoor :D

Het moet toch niet zo zijn dat als er twee niet kunnen , dat de rest zich daaraan moet aanpassen ;)
Ik kan eigenlijk ook niet vandaag, maar wat moet dat moet.
Ik ga liever morgen ,maar qua weer liever vandaag.

meiden :

wat doen we nou ?
ik wil best bashen hoor !! , maar ik vind het zonde als andere gewaardeerden rijders niet kunnen .
kobus/snoek ; kunnen jullie niet wat regelen voor vandaag , morgen zijn ook de winkels wel open .

laat snel weten .

meiden :

wat doen we nou ?
Lekker wat onderdeeltjes en hop-ups voor de 10SL bestellen, beetje knutselen aan het autootje, met de kids een beetje rondhangen in de stad en verder niets doen. :D Morgen eerst lekker ontbijten, dan indoor wedstrijdtraining en daarna bij de MACH gaan kijken want er zijn wedstrijden (indoor clubcompetitie) en even lekker weer inkomen in dat sfeertje. 8)

Fuck offroad. :p Steeds dat gezeik om dat weer, het is net vliegen. :lol: ;)

meiden :

wat doen we nou ?
ik wil best bashen hoor !! , maar ik vind het zonde als andere gewaardeerden rijders niet kunnen .
kobus/snoek ; kunnen jullie niet wat regelen voor vandaag , morgen zijn ook de winkels wel open .

laat snel weten .

Nope , morgen zijn de winkels niet open , dus als ik nu iets anders ga doen komt dat relatie technisch niet goed denk ik :(

Ik kom al weeeeken tussen een uur of 8/10 thuis doordeweeks en dit is ook mijn eerste vrije weekend sinds weeeeken , dus ga ik nu niet zeggen "jammer voor jou Elles , maar ik ga rijden" ;) ;)

En ik heb vanmiddag ook een verjaardag , dus word het zowieso al zeuren qua tijd ;)

Hopla, sinterklaas heeft weer wat.cadeautjes opgehaald die via de pakketdienst verstuurd waren. Tijd voor een bakkie bij de ouwelui. :D

Laatst bewerkt:
Ik ga morgen,vandaag word niets meissie wil naar zaandam voor de boodschappen etc etc.

Nope , morgen zijn de winkels niet open , dus als ik nu iets anders ga doen komt dat relatie technisch niet goed denk ik :(

Ik kom al weeeeken tussen een uur of 8/10 thuis doordeweeks en dit is ook mijn eerste vrije weekend sinds weeeeken , dus ga ik nu niet zeggen "jammer voor jou Elles , maar ik ga rijden" ;) ;)

En ik heb vanmiddag ook een verjaardag , dus word het zowieso al zeuren qua tijd ;)

oke , tot morgen ;)

Fuck offroad. :p Steeds dat gezeik om dat weer, het is net vliegen. :lol: ;)

zeiksnor :)

niks geen gezeur , gewoon ff afstemmen ;)
we gaan dus morgen in de regen rijden , dat maakt de hobby compleet :cool:

jullie hebben de auto`s ik heb een vliegtuig .

ik heb ook een berg vliegers , maar die staan ff lekker op hold
ik ga daar waar het gezellig is , moet wel leuk blijven allemaal .

je bent trouwens welkom op ht , als je een piepvlieger hebt kun je daar prima vliegen :p

zoooo, huis uitgezogen ,volvo uitgezogen , straks ff door de wasstraat , ook ff een nieuwe accu erin , deze originele is gaar geraakt , dus ff naar accu zaan , heb weer een mooi prijsje laten maken , als je je mond opendoet heb je weer 3 tientjes verdient ;)

we maken er weer lekker een rommeldagje van ;)

ik heb ook een berg vliegers , maar die staan ff lekker op hold
ik ga daar waar het gezellig is , moet wel leuk blijven allemaal .

je bent trouwens welkom op ht , als je een piepvlieger hebt kun je daar prima vliegen :p

zoooo, huis uitgezogen ,volvo uitgezogen , straks ff door de wasstraat , ook ff een nieuwe accu erin , deze originele is gaar geraakt , dus ff naar accu zaan , heb weer een mooi prijsje laten maken , als je je mond opendoet heb je weer 3 tientjes verdient ;)

we maken er weer lekker een rommeldagje van ;)
Blijft droog morgen :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back