Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alle geluk van de wereld gabber:D
Maar snoek en een vliegtuig ? ? ?
Ben de laatste tijd best wel vaak bij rob geweest,soldeer spul,krimpkous en nog wat meuk.En elke keer stond hij me aan te staren,en vanmiddag met die gasten erbij even babbelen en toch de knoop door gehakt.Maar ook omdat ie er ook gewoon zo gaaf uitziet :D

Weer terug van de verjaardag viering , middag pils valt nooit zo goed bij mij , dus weer lekker op tijd thuis .

Batt. laden is bijna klaar :D

Ik moet ook nog wat klooien aan de baja , maar wil eigenlijk ook wel lekker een beetje bankdrukken ;) (zie opmerking over middagpils) :lol:

Gaat zo toch maar wat doen , anders moet het morgenochtend weer snel snel , en dan heb ik er ook weer geen zin in :mad:

Elles is lekker bezig met de broodjes , er zijn er al 10 klaar , de tweede serie van 10 zitten nu in de oven (het ruikt hier heerlijk) :cool: :D de derde serie van 10 staat klaar op een rondje oven .

Ik krijg er "maar" 20 mee trouwens :( ;)

Nu alleen nog weten waar we gaan rijden , en hoe laat ?

wat een poepie he :)

tam_bart_hands_on.jpg

Sleur of Burp wie van jullie heb deze foto verwisselt :)

Hoeven jullie niet dan?
Ik zeg overal waar gebasht kan worden en een beetje op tijd.

Ik heb elles nog verteld van die holle kies van jou (onder je T-shirt) :mrgreen: maar dat hielp niks

Voor ons neem ik wel een pakje krakelingen mee ;) :D

Dat beetje optijd kan ik me ook wel in vinden , alleen dat "overal waar gebashed" kan worden is een beetje rekbaar ;) (ik weet bv. in veenendaal een hele mooie zandput) :lol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back