Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
wel jammer dat papa meer aandacht heb voor de camera dan het kind. Het kindje breekt zowat zhaar nekje![]()
Je gunt me wel wat he![]()
Zegt hij die een luier voor een muismat aan zietwel jammer dat papa meer aandacht heb voor de camera dan het kind. Het kindje breekt zowat zhaar nekje![]()
Ben de laatste tijd best wel vaak bij rob geweest,soldeer spul,krimpkous en nog wat meuk.En elke keer stond hij me aan te staren,en vanmiddag met die gasten erbij even babbelen en toch de knoop door gehakt.Maar ook omdat ie er ook gewoon zo gaaf uitzietAlle geluk van de wereld gabber
Maar snoek en een vliegtuig ? ? ?
Zei toch niet dat het gebeurd was,maar zo keek je.Die lullige blik in je ogenDat is niet gebeurd!
Fucker !
Zei toch niet dat het gebeurd was,maar zo keek je.Die lullige blik in je ogen![]()
Nope is 35MHz en da is voor VLIEGEN en nie om te lope legge vissen.Dat heeft ik niet,maar valt er met een dx5/dx6 ook te vliegen.Ja toch,mocht het toch niks worden,kan ik de zender voor mijn voerboot gebruiken tijdens het karpervissen.
Gaan we morgen bashen of vliegen?
Vliegvissen danNope is 35MHz en da is voor VLIEGEN en nie om te lope legge vissen.
Om te Bashen?Morgen een beetje veel wind denk?
wat een poepie he
![]()
Hoeven jullie niet dan?Ik krijg er "maar" 20 mee trouwens![]()
![]()
Nu alleen nog weten waar we gaan rijden , en hoe laat ?
Hoeven jullie niet dan?
Ik zeg overal waar gebasht kan worden en een beetje op tijd.
Vliegen.Gaan we morgen bashen of vliegen?
Nope, M18T, hier nog redelijk standaard met alleen een stalen spur gear, hard stalen pinion en 1:10 wheel hub conversion. Niet geschikt voor in het zand.