Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik zal nog ff in de opslag kijken , daar hangt de hellcat , hadden we daar ook de 900 in of de 500 ? als het de 900 zijn heb ik dus nog .

ps ; ik denk niet dat ik het richtingroer ga activeren op de dogfighter ,dat heeft toch geen enkel nut ?

en gooi op het hoogte roer de hitec hs- 85mg , lekker sterk servootje

zijn de htx900 wel genoeg op de rolroeren v/d dogfighter ?

Op de Hellcat zitten inderdaad 900- tjes ;)
Als de Funjet het houdt moet het op de Dogfighter ook goed gaan.

Als de Funjet het houdt moet het op de Dogfighter ook goed gaan.

ja , daar dacht ik ook aan , dus moet goed zijn ;)

nou ,ik hoop dat het wat word morgen hoor steeds op de radio , heel veel wind en vanuit het westen regen ,in de middag weer droger :? , dus net andersom dan wat kobus zei .

we zien wel , anders lekker knutselen aan de dogfighter

Begrijpt iemand anders wat Sleur bedoeld? Hij lijkt ergens anders mee bezig te zijn.

Laatst bewerkt:
Op 3S trekt een 8.5T meer dan 60A continu en fikt je regelaar uit. Bij offroad in zwaar terrein (dus in zand en niet op een gravel baan) zal de motor flink moeten werken. Daarom de aangegen motorlimieten.

Dank u. Dan test ik het op 2S. Is het niet voldoende dan haal ik een andere motor die geschikt is voor 3S.

dus net andersom dan wat kobus zei .

Kobus las alleen maar voor wat er tot gisterochtend op uien radar stond :???:

Moggguh,mooi rij weertje.Beetje winderig maar das wel lekker.Even een bakkie zetten gaat

Lekker een bakkie mee doet ;)

Al twee bakkies op heeft maar dan noch maar 1 doet.

Lange vinger met chocolade en roze muisjes erop erbij

Mogguh , ook een bakkie doet en lekker een saucijzenbroodje erbij :D

Zo maar eens op het gemakkie spullen inladen en rond half elf in de auto stapt , ik heb helemaal een beetje kriebels in mijn buik voor straks ;) :D

wauwdie ! lekker briesje !! :shock:

dus wij gaan ons laten zandstralen op een open vlakte? :cool:

ik denk dat de mite en funjet maar op stal blijven , mijn baja met hopups gaat niet wegwaaien nie ;)

ik raad wel aan een muts mee te nemen , prima bescherming voor de oortjes .

en wat word het ? alkmaar ,breda of ht ?

Kobus las alleen maar voor wat er tot gisterochtend op uien radar stond :???:

Mogguh , ook een bakkie doet en lekker een saucijzenbroodje erbij :D

Zo maar eens op het gemakkie spullen inladen en rond half elf in de auto stapt , ik heb helemaal een beetje kriebels in mijn buik voor straks ;) :D

momenteel niets te zien op buienradar , de wind heeft alle regen al weggeblazen :cool:

Proost ! ik neen ook bakkie nr2 ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back