Sleurhutje
Forum veteraan
De MAC in Vlijmen heeft een indoor offroad baan in een kas. Offroad en toch binnen.egmond is ook geen slecht idee , lekker in de duinen bashen
maar we kunnen ook naar Deventer

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De MAC in Vlijmen heeft een indoor offroad baan in een kas. Offroad en toch binnen.egmond is ook geen slecht idee , lekker in de duinen bashen
maar we kunnen ook naar Deventer
Ja toch
Dat hobbelige ieniminie baantje in Alkmaar vond ik drie keer niks![]()
jep , mijn voorkeur is ook ht , maar die trutten willen op die puistenbaan raggen :-|![]()
Ik geef hullie nog een half uur om te beslissen waar we heen gaan anders blijf ik wel thuis,stelletje besluitloze wijven.
De MAC in Vlijmen heeft een indoor offroad baan in een kas. Offroad en toch binnen.![]()
![]()
PH-ILS;2376385 Veel plezier mannen :thumbsup: Hou het deze keer wel heel :wink:[/QUOTE zei:Deel 1 Yes.
Deel 2 Nope.
Weer dat pokke eind rijden naar Alkmaar om vervolgens gezandstraalt te worden![]()
Veel plezier mannenHou het deze keer wel heel :wink:
Weer dat pokke eind rijden naar Alkmaar om vervolgens gezandstraalt te worden![]()
![]()
no problem voor een echte hoogtijger die een uitwedstrijd speelt
ik hoop dat het bij jullie er ook wat vrolijker aan toegaat![]()
Yepgoeie moge,
Ik kom ook wel ff kijken in alkmaar.
Amethisstraat toch??
gr
Weertje hè? 8Onweer: Je zal maar in een zandbak staan terwijl je aangevallen wordt door horizontaal vliegend water en zand.
Hier binnen prima te doen met maar 3 piloten.![]()