Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weertje hè? 8O :onweer: Je zal maar in een zandbak staan terwijl je aangevallen wordt door horizontaal vliegend water en zand.

Hier binnen prima te doen met maar 3 piloten. :mrgreen:

Da's lekker doorvliegen dus. Gelukkig was ik verhinderd want ik zou echt niet weten hoe ik mijn vlieger in de auto moet krijgen met dit weer. Het is zeker 2 minuten lopen naar de auto nu :hammer: Met zo'n vleeswarenbakjesvlieger is het zo afgelopen 8O Ik zou blij zijn als alles weer dicht is in de straat ;)

Zoals die eerste rustler gaat wil ik ook dat die van mij gaat straks. En het goede nieuws is dat deze op 2S rijd :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Zo ook weer terug uit Alkmaar,was weer rete gezellig en maar een paar druppeltjes gehad.Werd er eigenlijk niet eens nat van :D

Zoals die eerste rustler gaat wil ik ook dat die van mij gaat straks. En het goede nieuws is dat deze op 2S rijd :)

geweldig !! :cool: , ikke ook kopen gaan :p , ik gooi die hele vlieghobby eruit , mijn roots liggen helemaal bij de karretjes , terug van weg geweest ;)

voordeel van dat karretje is ook dat geweldig sturen met rem/gas in da air , echt gaaf .

kost dat helemaal compleet met die setup zonder zender/ontvanger?

Zo ook weer terug uit Alkmaar,was weer rete gezellig en maar een paar druppeltjes gehad.Werd er eigenlijk niet eens nat van :D

was weer beregezellig :cool: , kou , regenstorm wind getrotseerd en gewoon lekker rijden , kicken !!
ben zeiknat tot het bot , nu weer lekker mijn pyjama aan ,en weer aan de schoonmaak van de zeiknatte baja :p

straks da movie

Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb hem 2e hands gehaald voor 125 euro met die regelaar en motor. Maar Als jij baja, gewend bent zou ik voor iets anders van traxxas gaan denk ik :)

ik heb hem 2e hands gehaald voor 125 euro met die regelaar en motor. Maar Als jij baja, gewend bent zou ik voor iets anders van traxxas gaan denk ik :)

nee , ik hoef die nitro bende niet meer , altijd gezeur , een electro car erbij lijkt me wel wijs , eerst maar ff wat vliegers verkopen , anders komt het niet door de maris commissie :shock: :p

wat ook een optie is mijn savage ombouwen naar electro , maar zo'n traxxas is ook wel gaaf

Daar hebben we van de week al naar gekeken. Die ombouwset is best duur. Maar als het zelf te maken is, is ook wel leuk natuurlijk.

Terug uit het beregezellige alkmaar , de baja schoon geblazen , straks denk ik ff een nieuw draagarmpje erop en dan ga ik denk ik nog ff heen , het weer word alleen maar beter :D ;)

@ Junkie , kom op met de foto's en movies :cool: ;)

nee , ik hoef die nitro bende niet meer , altijd gezeur , een electro car erbij lijkt me wel wijs , eerst maar ff wat vliegers verkopen , anders komt het niet door de maris commissie :shock: :p

wat ook een optie is mijn savage ombouwen naar electro , maar zo'n traxxas is ook wel gaaf

Mé-mo-ra-be-le woorden he ............ :rolling::shock:

Terug uit het beregezellige alkmaar , de baja schoon geblazen , straks denk ik ff een nieuw draagarmpje erop en dan ga ik denk ik nog ff heen , het weer word alleen maar beter :D ;)

@ Junkie , kom op met de foto's en movies :cool: ;)

hoe laat spreken we af in alkmaar ? :p

filmpie in da upload , nog enkele momenten geduld ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back