Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@Spijker
Ik zie idd alleen maar autotjes hier, dus post maar niets meer over vliegers voordat ik de hele meuk over mij heen krijg.
@Spijker
Ik zie idd alleen maar autotjes hier, dus post maar niets meer over vliegers voordat ik de hele meuk over mij heen krijg.
goed bezig!Zo zitten weer aan de goede kant van de klok.lekker weekend weg geboekt met de kerst,dus geen gezeik met ouders en schoonouders en bij wie je nou eerst moet komen 1 ste of 2de kerstdag
En vanaf daar kun je de hele dag door klikken en je rot lachen![]()
Ik ga niet veel hebben aan een brushless regelaar voor een brushed motor. :? En een 8.5T op 2S in een Pro10 zal zeker de 150km/u halen. Niet echt handig voor indoor, zelfs half gas nog onhoudbaar. De snelle jongens rijden 105T op 1S en dat is nog teveel vermogen. :?Sleur als je wil mag je die hobbywing esc van mij lenen, dan kan jij rijden. Ik wacht dan wel met rijden.
De een zegt van wel, de ander van niet. Nano-tech zijn in één keer op en de Zippy's merk je eerst nog even aan dat ze op raken. Nano-tech's mag je dan weer met 5C laden (mits je lader zoveel laadstroom kan leveren).is er nog voorkeur/ kwaliteit verschil in de turnigy nano-tech en zippy ?
of maakt het weinig uit ?
Ik ga niet veel hebben aan een brushless regelaar voor een brushed motor. :? En een 8.5T op 2S in een Pro10 zal zeker de 150km/u halen. Niet echt handig voor indoor, zelfs half gas nog onhoudbaar. De snelle jongens rijden 105T op 1S en dat is nog teveel vermogen. :?