Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
*nog een bakkie koffie neemt op Snoeksel zijn verjaardag*

En dan ga ik naar bed , mijn rolluiken beginnen naar beneden te zakken ;)

Vanmorgen ging de wakkermaker om 04:10 uur ipv. 04:20 uur , om 04:30 uur in de auto en om 20:30 uur weer thuis , dus best een beetje gaar :( ;)

Maarrrrr , morgen kan de wakkermaker een stuk later (04:50 uur) , want dan hoef ik maar naar ............................. Beverwijk off all places :D

Inderdaad. Maar in het zand doet hij het ook niet gek hoor ;) De brushless set up die ik erbij heb is ook helemaal niet slecht kwam ik achter. Dat kan flink rossen op 2S.

*nog een bakkie koffie neemt op Snoeksel zijn verjaardag*

En dan ga ik naar bed , mijn rolluiken beginnen naar beneden te zakken ;)

Vanmorgen ging de wakkermaker om 04:10 uur ipv. 04:20 uur , om 04:30 uur in de auto en om 20:30 uur weer thuis , dus best een beetje gaar :( ;)

Maarrrrr , morgen kan de wakkermaker een stuk later (04:50 uur) , want dan hoef ik maar naar ............................. Beverwijk off all places :D

jij loopt ook de kantjes eraf met die korte werkdaagjes :shock: ;)

ik zou de wakkermaker om 4;00u zetten als ik jouw was , kan je nog 50 minuten uitslapen :cool:

Yepz ;) Echt een gaaf bakkie voor erbij :cool:
Een leuke parkeerplaats racert en makkelijk mee te nemen :D

en leuk voor da bling ! bestel er gelijk ff 2 wil je ? :cool:

hoe zit dat met die lipo's voor de hutsler :shock: ehh ik bedoel rustler ?
ook te krijgen voor betaalbare prijzen ?

kost dat ding nieuw radio ready ? give me da link nog es :p

Ja, ik ben al de hele dag en gisteravond aan het lezen, maar 2s is top voor dat ding. 3s wordt echt overkill.

Ik ga ook maar weer eens naar mijn Hustler. En nee, geen rooisel en ook geen doe-het-zelf handenarbeid. : p

@kobus: Hoe vroeg kom je de Halve Maan asfalteren?

Ja, ik ben al de hele dag en gisteravond aan het lezen, maar 2s is top voor dat ding. 3s wordt echt overkill.

ik vind het een mooi gebouwd karretje mooi chassis ,eenvoudig en degelijk en hij lijkt me best sterk .

hier nog een antieke met borstels ;) <Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back